Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: MRT
Data: 2016-06-08 10:42:28
> "Caponi" <caponi@caponi.lt> schrieb im Newsbeitrag news:nj7d4j$ggk$1@trimpas.omnitel.net...

> Tema ne apie tai, bet jei jau pabėdavojai apie "Lenovines sistemos atkūrimo programas",
> tai šiaip nusipirkus sau ar ruošiant klientui naują kompa pirmas dalykas kas yra padaroma,
> tai metama staigiai nx viskas, kas kaip balastas sukrauta į HDD/SSD ir
> instaliuojama OS + kas reikia švariai, žodžiu, šiuo atveju tik pliusas, susitaupys keli pelės clickai :-)

Cia priklauso nuo klientu rato ir asmeniniu darbo metodu.
Kompiuteristai tarpusavyje irgi kartais nesutaria
(yra privalumai ir trupumai - juos matuoja kiekvienas pagal save).

Pvz. nesenai padejau issirinkti Lenovo Y700-15ISK..
Specialiai siuliau su gamykliniais Win (ir legalu, ir suinstaliuota),
o tiuningu ir "draugeliai" (kuriu pasitaiko) uzsiims.

Kodel normalus OS - as tingejau instaliuoti ir atsirinkinet, kur kokia
Lenovo utele yra sistemine ar kaip tvarkykle, o kur softwarine alternatyva.
Jei papultu man "aptvarkyti" - nurankiociau tik 3rd party trial'us ar pan.

PS. Win10 instaliuoti darosi mazdaug tiek pat* sudetinga kaip koki Chrome :)
(* - niuansas del tu specifiniu softu, kurie tarkim kazka reguliuoja tame Lenovo).
Desktop'e - OS + drivers ir ten visokiu siulomu gamintoju uteliu nekisu..
Tarkim Lenovo utele (po Win7/8) turejo batarkes taupyma.. tipo krausiu iki ~55-60%..
Pries einant kazkur - persistatai krovima i 100%, o namie tupint ant laido - vel ~55-60%..