Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-06-08 12:19:05
Jei jau eiti i detales, tai su tuo modeliu yra vienas niuansas su recovery.
Tinklo draiveris eina Lenovos patiuninguotas - nemaza bandura ir jis
automatiskai uzsiupdeitina. Bet kazkokima sys faile yra bug'as. Veikia
viskas normaliai kol nepaleidi torrentu. Ir viskas - melynas langas. Mistika
kazkokia - trafikas gali buti bilekoks, viskas veikia. Torentai - nesvarbu
su kokiu klientu, viskas luzta, nepriklausomai nuo trafico. Sprendimai yra
du. Vienas - rankiniu budu pakeisti ta sys faila į senesne versija. Kitas -
ismesti wifi softa einanti su preinstalu kartu su visais draiveriais ir
pasiimti tai, ka duoda microsoftas per updeitus.

Tai yra viskas, ka jums reikia zinoti apie Lenovo recovery partition'us.

"Dainiushas"  wrote in message news:nj8ng7$19t$1@trimpas.omnitel.net...

na ir šiaip Lenovo gamyklinė instaliacija labai stipriai šiukšlėmis
užkrauta.