Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Gintas
Data: 2016-06-12 10:09:46
Daug teksto, o ko klaustas-neatsakei.  Tai kaltini gazo pedala, jeigu ji kas netinkamu metu ar siaip netinkamai nuspaude?
del epitetu-pats pradejai juos klijuot. O del gulsciuko-ne syki kartojau , kad useriai skirtingi. Tad palikim jiems patiems sprest, pasinaudot gamintojo programa ar ne, kai prireiks, o Caponiaus salia nebus:

On 6/10/2016 10:06 AM, Gintas wrote:
> Mates, mates :)
> Nebutina gi visko  naudot, ka gamintojas idejo. Useriai skirtingi, ju norai irgi! Juk jei masinoje yra dvi prikurkes, nebutinai jas abi ir naudot? O dar juokingiau butu, jeigu garaziuke meistras, ala Caponi, nusprestu , kad gale esancia reikia isimti, bo gali kas nors nemoksiskai ja uztrumpinti. Tad kam ja tampyt masinoje po Lietuva?

PATS islysk is TANKO, nespresk uz userius, kas jiems naudinga :)