Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: MRT
Data: 2016-06-09 08:02:53

> Man irgi neaišku, kaip jam čia ji nebloga gaunasi :) O, šiaip, reikėjo įdėt tau kitą link'ą ir gal nebūtų kilęs fleimas:
>
> http://www.skytech.lt/20f90057mh-lenovo-thinkpad-t460s-i76600u-14inch-fhd-2x4gb-256gb-ssd-intel-hd520--p-314546.html
> arba
> http://www.skytech.lt/20f90058mh-lenovo-thinkpad-t460s-i76600u-14inch-fhd-20gb-512gb-ssd-intel-hd520-8-p-314547.html

Mano noras buvo parodyti, kad uz ~1,5kEur iseina naujas is
pardes pilnos komplektacijos, o ne senesnes kartos aplupinetas.
Uz i5 -> i7 kainu skirtumas kiek uzlenktas, jei jau taip,
tai galima sakyti i7-5600U_HD5500 vs i5-6200U_HD520 nera
baisiai ne to kalibro (Skylake truputi "gudresnis" ir grafika modernesne).

> Lino siūlomi notebukai savo viduriais panašesni į pirmą. Įvertinus tai, jog 450s jau nenaujas modelis (deja) ir, kaip supratau,
> apie pusmetį naudoti, tai gauti už juos pinigus pagal Lino pasiūlytą formulę bus gana sudėtinga. Nesakau, jog neįmanoma, bet
> paprasta nebus. Nes kas perka notebukus už ~2000 EUR, paprastai gali sau leisti nusipirkti naują ir naujausio modelio. Principe,
> norint juos pakankamai sparčiai parduoti, reiktų į formulę ne -50 eur įrašyti, o -30%. Tada gal kas ir gautųsi. IMHO.

Bet ~1,4k ir yra grubiai -30% nuo ~2k .. o kad jau cooleris nubrauke PVM tai panasiai ir gavosi.
2083,65-233,19=1850,46 (be SSD) ... -30% (vietoj -50Eur) => 1295,322 Eur

Aisku Linas tos kainos neklause.. siulo ne "papigiai", ne o "normalia" (adekvacia) kaina.
Be to jo pradiniam poste deklaruota, kad ir pats googlintis moka,
tik skirtumas tas, kad jis googlins tik sulaukes +/- adekvataus pasiulymo..
Kolkas niekas cia jo kaip ir nepateike, tai ir nesivelia i musu blevyzgas :)