Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Gintas
Data: 2016-06-10 08:52:49
Kiekviena daikta galima panaudot ne pagal paskirti ar netinkamai. Programa irgi. Tad ko cia  vis kalbi apie tai, kad kazkas netinkamai ta recoveri panaudos?  Gamintojas numate, kad statistinis useris nesunkiai gali kompa atstatyt i toki lygi, koki jis gavo nusipirkes kompa is parduotuves. Kam tai priimtina, tas tuo ir gali pasinaudot. Aisku, jei pries tai tos galimybes kazkas neistryne:)

Pasakorius apie useriu  asaras del recovery softo panaudojimo.....Jos lygiai tokios pacios, kaip ir asaros tu, kurie su bulviu tarka pirstus nusitarkavo.
O dar didesni skiedalai, kad mol kompo greitis del to nukencia, kad atskiroje particijoje tupi recovery. Neismanantiems klientams legendas pasakoji ir tiek :)

P.S Telefonuose gamkliniu nustatymu atstatymo funkcijos nepanaikini kartais kaip nereikalingo balasto?

"Caponi" <caponi@caponi.lt> schrieb im Newsbeitrag news:njcpev$tfb$1@trimpas.omnitel.net...
Tai pala pala, aš kažko nesuprantu - kam tiem, kas pažįstamas su recoveriais ir mėgsta kavą, pyzdint pas mane?
Nes šiaip pas mane klientai tokie, kuriem svarbu, kad kompas dirba maksimaliai greitai ir taip, kaip jiem reikia, o ant visokių draiverių, recoverių ir gamintojų ideologijų jiem giliai nusišikt, paprastai jie kiekvienas turi įdomesnių užsiėmimų...
Tiesa, berods minėjau, kad per savo netrumpą karjerą esu turėjęs kelis atvejus (nu taip gal kokius 2 ar 3), kai po savarankiškų recoverių su ašarom akyse atėję buvo, kad nuotraukų likučių paieškočiau... Bet čia tik niekingos pavienės išimtys, tai galim labai nesiplėst ta tema.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/