Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Kurmis
Data: 2016-06-11 22:26:48
nu nYgraziai cia metotes epitetais garbusis. jei nepatinka kitos nuomones,
tai kam tada i duskija veliates?
siaip patarimas asmeniskai tamstai(gi turetu but iprasta tovarisciu vadintis
jusu aplinkoje): islyskite is tanko, pasaulis ne ne vient tik ta sfera kur
jus randates, tai sis tas daugiau nei keturios sienos ar kas ten bebutu kur
sedite. gaublys turi daugybe saliu ir tikrai skirtingu zmoniu bei nuomoniu.
kas paciam tinka ir patinka, dar nebutinai turi aptikti visiems. nors pagal
maikes plesyma panasu kad tasmtai noretusi visus sulyginti pagal Ginto
gulsciuka ir smegenus klonuoti tuos pacius gintiskus.
Kurmis