Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Gintas
Data: 2016-06-09 18:58:31
Na, jei manom, kad gamintojai susigaudo, to ko cia tiek diskusija uzvire? Primazinkim tai, kad gamintojai deda i naujus kompus recovery softa, todel kad jis paprastiems useriams naudingas. Be ne-grupse atsirado burelis burbuliuojanciu isminciu, kad tas softas nx reikalingas.

O kuris kur mane cia siunte? Gal ir nueiciau, jei pasiulymas patiktu. Vietiniai, tai tie, kuriems tulpes patinka?