Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: MRT
Data: 2016-06-09 19:27:58
> Na, jei manom, kad gamintojai susigaudo, to ko cia tiek diskusija uzvire?

Del Caponi issakytos kitokios nuomones ir asmenines praktikos.
Jei isiziuresi - jis niekam taip elgtis neliepe.

 > Primazinkim tai, kad gamintojai deda i naujus kompus recovery softa,
 > todel kad jis paprastiems useriams naudingas.

Gerai pripazinkim. Jis ir gamintojui naudingas,
nes gali pasigirti mano turi, o kitu ar surinktukai ne.

> Be ne-grupse atsirado burelis burbuliuojanciu isminciu, kad tas softas nx reikalingas.

Taip, viskas gi gerai.. tie kas sugeba - pasinaudoja..
Gamintojas ne Kremlius - jis neliepia juo naudotis.

O kas ne - tai jiems dar karta - nx jis reikalingas, jei vis vien kompa
pas Caponi ar koki kita nesa.. skirtumas tik tas, kad Caponi sutvarkys
ir dar recovery particija istrins, o kitas tiesiog sutvarkys.

> O kuris kur mane cia siunte? Gal ir nueiciau, jei pasiulymas patiktu.
 > Vietiniai, tai tie, kuriems tulpes patinka?

Nezinau kuris.. ir abejoju, kad as cia apie viliojancius pasiulymus..
Ir nezinau jau kurie tau "vietiniai".. neviniojant i vata,
tai as cia apie pasiulymus eit nx ir nebegrizt ne tik prie sios temos.