Tema: Re: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: YZF
Data: 2010-05-21 21:17:45
"bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message
news:ht66so$tso$1@trimpas.omnitel.net...

> Man va truputį įdomu, o tu sekantį sakinį skaitei? Ten kaip tik apie tai
> :)

skaiciau bet ilgo begio idejimas nelabai gelbsti dideli torka turinti
varikli nes galiausiai, ratuose jis buna mazas :) Tai mazas torkas ir
negelbsti.

Geriau tada padidinti rato sukimosi greiti ne per transmisija o per apsuku
didinima. Sukimo momentas islieka toks pats arba vos vos mazesnis negu
idejus ilgesni begi (po tokio ilgo begio momentas sumazeja daug daugiau negu
po apsuku pridejimo).

daug torko + ilgos pavaros < mazai torko + daug rpm

:)