Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: CodeC
Data: 2010-05-20 17:44:52
On 05/20/2010 05:31 PM, Dainiushas wrote:
> blet, nekertam angliskai. Isversk, buk geras.


http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=lt&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.teslamotors.com%2Fperformance%2Facceleration_and_torque.php&sl=auto&tl=lt

:)

kam biski nervus pagadinau prasau isrisimo.

>
> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
> news:ht3crt$d6c$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 05/20/2010 04:09 PM, Sharkius wrote:
>>> Gal tu geriau kada pasijamk ir issinuomok koki G meteri ir pasibandyk
>>> kaip
>>> atrodo pagreitejimas su tavo dyzeliu antru begiu tarpe tarp 4-4,5krpm ir
>>> kaip atrodo treciu begiu tarp 2-3krpm. nes matyt kad teoriskai tau
>>> nedaeina
>>> kas prie ko, tai bent ramiai sau dragint galesi i rodykles ziuredamas.
>>
>> bet kazkaip nelabai matau protingu argumentu pries (moksla). apart
>> teiginiu kad 'tu nieko nezinai'.
>>
>> gal protingieji kurmiai pabandytu vaizdziai paaiskinti, kaip tada va
>> sitas roadsteris is vietos begejasi taip, kaip dar toli morkom sikt
>> visiem high-end petrol varikliam. atkreipiam demesi kokia jo variklio
>> *galia* nuo 0 rpm. jei dar angliskai pora zodziu kertat, tai siulau ir
>> pasiskaityt, gal praeis noras su vejo malunais kovot.
>>
>> http://www.teslamotors.com/performance/acceleration_and_torque.php
>>
>>
>>>
>>> "CodeC"<co@coco.cc> wrote in message
>>> news:ht39qt$7e4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 05/20/2010 03:14 PM, YZF wrote:
>>>>> dabar po truputi pagaunu esme kur pas tave yra promachas visoje tavo
>>>>> teorijoje. Tu neivertini jog su kiekviena aukstesne pavara, sukimo
>>>>> momentas i ratus gaunasi per tam tikra koeficienta mazesnis. O ne toks
>>>>> pats kaip su priestai buvusia - zemesne pavara.
>>>>
>>>> tai kad nepagauni. transmisija vidaus degimo varikliui reikalinga
>>>> islyginti nelygia sukimo momento kreive. aisq toli grazu ten iki to
>>>> istiesinimo, bet bent jau gali is vietos pajudet. va del ko el.
>>>> varikliams
>>>> bent jau teoriskai nereikia pavaru dezes. nes ju sukimo momentas nuo
>>>> pat 0
>>>> rpm yra max. praktiskai atsiranda kitos priezastys, tik cia sprendima
>>>> galima padaryt el. valdiklio pagalba. nereikia mechanikos.
>>>> jei mes gincyjames tik apie tai, kad tam tikru momentu perjungdamas
>>>> pavara, tu sugaisti daugiau laiko paciam perjungimui, nei kad islostum
>>>> didesnio sukimo momento deka perjunges pavara - tai as tam
>>>> nepriestaravau
>>>> niekur.
>>>> o jei vis dar manai, kad 'apsimoka' bruzint zemesne pavara, kai jau
>>>> sukimo
>>>> momento kreive leidziasi zemyn, bet tu siekti max galingumo, tai tu
>>>> laimesi ne draga, bet top speed arba max-svorio tempimo i kalna
>>>> varzybas,
>>>> bet ne maksimalaus pagreitejimo.
>>>>
>>>>>
>>>>> Taip kad pries garsiai rekdamas ant viso groupso kaip kazkas
>>>>> nusisneka,
>>>>> pirma pasidomek pats kas yra kas. O tai bus kaip daugeliui ap0ku cia
>>>>> esanciu, pizdelina o poto pamato kad huij, viskas atvirksciai.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "CodeC"<co@coco.cc> wrote in message
>>>>> news:ht2kei$1h0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> On 05/19/2010 05:47 PM, nagi kagi wrote:
>>>>>>> On 05/19/2010 05:00 PM, CodeC wrote:
>>>>>>>> didenis torkas->didesnisp pagreitis->
>>>>>>>
>>>>>>> Cia manau yra tavo feilas. Pagal tave gaunas, kad vaziuoji max
>>>>>>> torku ir
>>>>>>> daugiau gazuot nereikia. Galu gale gausis, kad vaziuoji vienodu
>>>>>>> greiciu,
>>>>>>> pagreitis nulinis (juk jei gazuosi kris sukimo momentas, o pagreitis
>>>>>>> dides).
>>>>>>
>>>>>> tai tam ir yra transmisija. kad palaikant max torque ir
>>>>>> perjunginejant
>>>>>> pavaras gauti maksimalu pagreitejima. beje, kazkur rasiau, kad as
>>>>>> rasau su dviem salygom - kad nuostoliai perdavimuose nuliniai ir
>>>>>> pavaru perjungimas idealus - be lag'o. t.y. diskutuojam apie du
>>>>>> skirtingus dalykus - teorija ir praktika, kuri kiekvienu atveju jau
>>>>>> bus individuali. aisku, tai nereiskia, kad praktika prasilenkia su
>>>>>> teorija, tiesiog atsiranda kiekvienun atveju skirtingi veiksniai,
>>>>>> kuriuos reik ivertinti. bet pradzioj fleimo gincas buvo apie tai, kas
>>>>>> yra kelias, greitis ir pagreitis, ir kaip jie susije laike.
>>>>>> ismatuojamas dydis yra sukimo momentas (jega), o galia tik
>>>>>> iskaiciuojamas. tu iskaiciuojamu galima turet net kelis, bet
>>>>>> teoriniam
>>>>>> modeliui sudaryti uztenka to vieno pradinio - empirinio dydzio.
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Paprasciausiai galima i problema ziureti taip: reikia m mases masina
>>>>>>> ibegeti iki kuo didesnio greicio per kazkiek laiko. Tai yra suteikti
>>>>>>> kinetine energija E per laika t. O tai yra GALIA.
>>>>>>> Is to seka, kad reikia kiek imanoma labiau balansuoti ant maximalios
>>>>>>> variklio generuojamos galios (arkliai).
>>>>>>>
>>>>>>> Nedraskyk man akiu tik.
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>