Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: Sharkius
Data: 2010-05-20 16:09:43
Gal tu geriau kada pasijamk ir issinuomok koki G meteri ir pasibandyk kaip 
atrodo pagreitejimas su tavo dyzeliu antru begiu tarpe tarp 4-4,5krpm ir 
kaip atrodo treciu begiu tarp 2-3krpm. nes matyt kad teoriskai tau nedaeina 
kas prie ko, tai bent ramiai sau dragint galesi i rodykles ziuredamas.

"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
news:ht39qt$7e4$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/20/2010 03:14 PM, YZF wrote:
>> dabar po truputi pagaunu esme kur pas tave yra promachas visoje tavo
>> teorijoje. Tu neivertini jog su kiekviena aukstesne pavara, sukimo
>> momentas i ratus gaunasi per tam tikra koeficienta mazesnis. O ne toks
>> pats kaip su priestai buvusia - zemesne pavara.
>
> tai kad nepagauni. transmisija vidaus degimo varikliui reikalinga 
> islyginti nelygia sukimo momento kreive. aisq toli grazu ten iki to 
> istiesinimo, bet bent jau gali is vietos pajudet. va del ko el. varikliams 
> bent jau teoriskai nereikia pavaru dezes. nes ju sukimo momentas nuo pat 0 
> rpm yra max. praktiskai atsiranda kitos priezastys, tik cia sprendima 
> galima padaryt el. valdiklio pagalba. nereikia mechanikos.
> jei mes gincyjames tik apie tai, kad tam tikru momentu perjungdamas 
> pavara, tu sugaisti daugiau laiko paciam perjungimui, nei kad islostum 
> didesnio sukimo momento deka perjunges pavara - tai as tam nepriestaravau 
> niekur.
> o jei vis dar manai, kad 'apsimoka' bruzint zemesne pavara, kai jau sukimo 
> momento kreive leidziasi zemyn, bet tu siekti max galingumo, tai tu 
> laimesi ne draga, bet top speed arba max-svorio tempimo i kalna varzybas, 
> bet ne maksimalaus pagreitejimo.
>
>>
>> Taip kad pries garsiai rekdamas ant viso groupso kaip kazkas nusisneka,
>> pirma pasidomek pats kas yra kas. O tai bus kaip daugeliui ap0ku cia
>> esanciu, pizdelina o poto pamato kad huij, viskas atvirksciai.
>>
>>
>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>> news:ht2kei$1h0$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 05/19/2010 05:47 PM, nagi kagi wrote:
>>>> On 05/19/2010 05:00 PM, CodeC wrote:
>>>>> didenis torkas->didesnisp pagreitis->
>>>>
>>>> Cia manau yra tavo feilas. Pagal tave gaunas, kad vaziuoji max torku ir
>>>> daugiau gazuot nereikia. Galu gale gausis, kad vaziuoji vienodu 
>>>> greiciu,
>>>> pagreitis nulinis (juk jei gazuosi kris sukimo momentas, o pagreitis
>>>> dides).
>>>
>>> tai tam ir yra transmisija. kad palaikant max torque ir perjunginejant
>>> pavaras gauti maksimalu pagreitejima. beje, kazkur rasiau, kad as
>>> rasau su dviem salygom - kad nuostoliai perdavimuose nuliniai ir
>>> pavaru perjungimas idealus - be lag'o. t.y. diskutuojam apie du
>>> skirtingus dalykus - teorija ir praktika, kuri kiekvienu atveju jau
>>> bus individuali. aisku, tai nereiskia, kad praktika prasilenkia su
>>> teorija, tiesiog atsiranda kiekvienun atveju skirtingi veiksniai,
>>> kuriuos reik ivertinti. bet pradzioj fleimo gincas buvo apie tai, kas
>>> yra kelias, greitis ir pagreitis, ir kaip jie susije laike.
>>> ismatuojamas dydis yra sukimo momentas (jega), o galia tik
>>> iskaiciuojamas. tu iskaiciuojamu galima turet net kelis, bet teoriniam
>>> modeliui sudaryti uztenka to vieno pradinio - empirinio dydzio.
>>>
>>>>
>>>> Paprasciausiai galima i problema ziureti taip: reikia m mases masina
>>>> ibegeti iki kuo didesnio greicio per kazkiek laiko. Tai yra suteikti
>>>> kinetine energija E per laika t. O tai yra GALIA.
>>>> Is to seka, kad reikia kiek imanoma labiau balansuoti ant maximalios
>>>> variklio generuojamos galios (arkliai).
>>>>
>>>> Nedraskyk man akiu tik.
>>>
>>
>