Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-05-19 17:45:57
plius jo fizika nevertina, kad pavaros perjungimui gaištamas laikas.

"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message 
news:ht0rf6$6a6$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
> news:ht0quj$5ek$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 05/19/2010 04:45 PM, Dainiushas wrote:
>>> gerai YZF rašo. Torkas duoda ala valinimą neperjungiant pavaros. Jei
>>> reikia išspaust maksimumą - tai spaudi, maksimumą AG.
>>
>> tipo perjungus pavara torkas nebeduoda vadinamo 'valinimo' (didesnio 
>> pagreicio)? :)
>
> Nemoki suprasti apie ka eina kalba (turbut neturi gyvenime jokios 
> praktikos, tik teorija, tai taip ir gaunasi). Jis turejo omeny begiu 
> perjungima zemyn o ne aukstyn t.y. nebutina mesti zemesnio begio kad 
> pajaustum trauka, galima ir su tuo paciu duoti gazo ir jis begesnis prie 
> tu zemesniu apsuku gerai (nes yra daugiau sukimo momento prie tu zemesniu 
> apsuku).
>
>
>> nesuprantu kokia jus fizika remiates, bet as tai gan paprasta: didenis 
>> torkas->didesnisp pagreitis->greiciau iveikiamas kelias->laimetas dragas
>> kaip jus gaunat geresne situacija su mazesniu torku neperjungiant 
>> pavaros?:)
>
> tavo fizika nepilna. Pilna fizika ivertina tai jog esme ne tik su kokia 
> jega ratas sukasi bet ir kaip greitai ratas sukasi. Jeigu tu su masina 
> dalyvautum priekabos tempimo i kalna varzybose pastoviu greiciu, tada 
> torkas butu esme. Bet jeigu tu kalbi apie draga (pagreiti) kurio viena is 
> sudedamuju yra greitis tai tau svarbu ir kaip greitai ratas sukasi. O ta 
> dalyka duoda apsukos.
>
> T.y. pagreiciui reikia ne tik torko bet ir apsuku. O torkas * apsukos = 
> kas? Ag.
>
>
>
>>
>>
>>>
>>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>>> news:ht0ohq$op$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 05/19/2010 04:09 PM, Dainiushas wrote:
>>>>> kodekai, ką rūkai, kad toks šustras?
>>>>
>>>> taikos pypke. siaip as to saito neskaiciau, tiksliau skeiciau turbut
>>>> gal pries 5 metus. kas yra kelio, greicio isvestines ir tangentinis
>>>> pagreitis prisimenu dar is mokyklos.
>>>> ir bent jau argumentais kazkokiais atsakineju, o ne 'ka rukai'. gal
>>>> nori parsyt kurioje vietoje as neteisus ir kaip logiskai susieti
>>>> tokius va YZF teiginius:
>>>>
>>>> "dragui reikia max arkliu o ne torko."
>>>> ir
>>>> "Tik kadangi pas dyzeli dx momento yra ir prie zemesniu apsuku tai
>>>> didelio skirtumo ar suksi iki 4 ar iki 3.5 nebus"
>>>> ir
>>>> "Reikia ziureti i torko kreive (ir ag, kad greiciau ir patogiau butu)
>>>> o taip pat i perdavimo santykius (begius)."
>>>>
>>>>
>>>>>
>>>>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>>>>> news:ht0l6l$pr5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> On 05/19/2010 03:17 PM, YZF wrote:
>>>>>>>
>>>>>>> "Tomas" <didzkis@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:ht0kog$oup$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> lenktynes laimi sukimo momentas - o mašinas parduoda arkliai.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Arkliai reikalingi kad išlaužt maksimalų auto greiti.
>>>>>>>> O kad kuo greičiau įsibėgėt reikalingas dahuja torko.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Jei būtų lenktynės kieno mašina daugiau įsibėgės nuo Kauno iki
>>>>>>>> Klaipėdos tai laimės su daugiau arklių. Ir tai dar priklauso.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Hau.
>>>>>>>>
>>>>>>>> YZF kaip motociklininkas turėtų žinot kuom skiriasi 4cil britva
>>>>>>>> nuo V2
>>>>>>>> pirdos.
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Tomai, ar zinai koks yra F1 bolido sukimo momentas?
>>>>>>>
>>>>>>> Na arkliu jie turi tarkim 800Ag.
>>>>>>>
>>>>>>> Tai dabar pritaikyk savo teorija ir pasakyk kiek gi jos turetu 
>>>>>>> tureti
>>>>>>> sukimo momento (tavo manymu).
>>>>>>>
>>>>>>> :)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> blemba kaip tu graudziai atrodai. nesigaudai nei dydziuose, nei
>>>>>> savokose nei kaip jie vienas su kitu susije. gali rasyt ir toliau,
>>>>>> pasijuoks daug kas smagiai.
>>>>>> cia va gali pasiskaityt lietuviskai, kad nemirtum toks tupas:
>>>>>> http://www.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=20
>>>>>> panasu kad tu daug ka tik akim pravaziuojant 'pavaikes'.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>
>