Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: YZF
Data: 2010-05-20 19:34:59
"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
news:ht3hje$kq3$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/20/2010 05:22 PM, YZF wrote:
>>
>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>> news:ht3fkr$i0f$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 05/20/2010 04:51 PM, YZF wrote:
>>>>
>>>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>>>> news:ht3dqe$er9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 05/20/2010 04:31 PM, Sharkius wrote:
>>>>>
>>>>>> tau yrodyt kad balta yra balta o juoda yra juoda. Beje
>>>>>> elektrovarikliai cia
>>>>>> ne prieko. ju sukimo momenta nesazininga lygint su vidaus degimo
>>>>>> varikliais.
>>>>>>
>>>>>
>>>>> cha cha, metu juokas. sakai pas elektrini roadsteri kiti niutonai is
>>>>> po padangu rukstai nei pas benzinini? ar kai jau dingsta transmisija
>>>>> tampa sunku savo beviltiskas teorijas prastuminet?
>>>>
>>>> tu kuri metu fail'a.Stabiliai gautum toki apdovanojima jeigu toks
>>>> dalykas butu renkamas.
>>>>
>>>> Niutonai visur tie patys, tik el.mobilis NETURI PAVARU o vidaus degimo
>>>> TURI PAVARAS ir mes kalbam apie ta atveji kaip geriau elgtis SU
>>>> PAVAROMIS. T.y. el.variklis,kaip ir skalbimo masina arba zoliapjove, i
>>>> sita musu aptariamu varikliu kategorija isviso nepatenka.
>>>
>>> el. motora cia itraukiau tik del to, kad tau akivaizdziai irodyt, kad
>>> klysti. tu teigi, kad pagreitejimui svarbiausias galingumas (turbut
>>> koki 10 kart paminejai).
>>
>> kadangi si tema yra apie "kaip draginti su dyzeliu" tai mano zodziai
>> buvo taikomi siai temai: draginant su dyzeliu (JUNGIANT PAVARAS),
>> svarbiausia yra galingumas.
>>
>> Jeigu tu paimi mano zodzius, skirtus konkreciam tikslui ir prie
>> konkreciu aplinkybiu, ir bandai juos pritaikyti savo sausai teorijai,
>> tai gali isvartyti mano pasakymus taip kad jie tau atrodys neteisingi.
>> Bet mes kalbam apie draginima naudojant pavaras o ne draginima su viena
>> pavara. Kai as rasau "draginimui svarbiausia" tai turiu omeny draginima
>> junginejant begius o ne draginima viena pavara (pvz el.variklio
>> atvejis). Jeigu tu ziuresi kada dyzelis geriau begejasi pirmu begiu ar
>> toje vietoje kai suk.momentas didziausias ar toje vietoje kai jis
>> mazesnis - tai zinoma kad jis begesis toje vietoje kai suk.momentas
>> didziausias. Bet visa tai SU VIENU BEGIU. Bet kai tu begi perjungi tai
>> viskas, tavo realus sukimo momentas smarkiai sumazeja ir neapsimoka
>> jungti aukstesnes pavaros o geriau sukti ta pacia pavara toliau (kad ir
>> su mazesniu momentu negu maksimalus).
>>
>> Bet jeigu tu primeti teorija kurioje nenaudojami begiai tai cia tavo
>> promachas. Tema ne apie tai.
>>
>>> as teigiu - kad sukimo momentas. pas ta roadsteri sukimo momentas jau
>>> is vietos maksimalus, o galingumas nykstamai mazas. beto, galingumas
>>> pika pasiekia tik tada, kai sukimo momentas jau pradeda mazeti. bet
>>> greitejimas sito roadsterio yra maksimalus nuo pats pradziu, nuo 0
>>> rpm. atkreipk demesi - greitejimas, ne greitis. t.y. pagreicio
>>> isvestine laiko atzvilgiu. taip kaip cia gaunas ka? nenori paaiskint
>>> man panasiais argumentais, o ne 'el varikli lyginti nekorektiska, tu
>>> nieko nzn ir pan.'. nes cia ne argumentai.
>>> pavaras pamirsk, nes tu jas naudoji tik netobulai variklio
>>> charakteristikai pataisyti.
>>>
>>
>> PAVAROS YRA ESME. Ju pamirsti negalima. Nes vidaus degimo variklyje
>> situacija su konkreciu transmisijos perdavimu ir ratu jega i kelia yra
>> tokia:
>>
>> 1begiu prie 2500rpm - 300nm, prie 3500rpm 280nm, prie 4000rpm 250nm
>> 2 begiu prie 2500rpm - 200nm, prie 3500rpm 180nm, prie 4000rpm 150nm
>>
>> Bunant 1 begyje, 3000rpm taske, visada apsimoka toliau sukti iki 3500rpm
>> ir dar toliau iki 4000rpm negu kad prie tu 3000rpm iskarto jungti i 2
>> begi ir atsidurti prie 2500rpm beigi tureti mazesni torka i ratus.
>>
>
> cia jau panasiau i argumenta. jei tai tikri skaiciai, tai viskas ok.
> kaip ir rasiau, kada jungti pavaras, priklauso nuo kiekvieno atvejo 
> individualiai. svarbu palaikyti maksimaliai imanoma sukimo momenta.
> fleimas prasidejo nuo to, kad 'dragui svarbu arkliai'. butent kas ir yra 
> absoliuti nesamone.

Sitie skaiciai sako TA PATI ka as rasiau zodziu. Tik matau tu niekaip negali 
suprasti kas akivaizdu kol nepamatai skaiciu.

Tai tu dabar paziurek i situos skaicius (jie nera 100% tikslus bet ideja 
aiski) ir paziurek i dyno kreive. Turim tokius arklius:

1begiu: 2500rpm - 107Hp; 3500rpm - 139hp; 4000rpm - 142hp
2begiu: 2500rpm - 71Hp; 3500rpm - 89hp; 4000rpm - 85hp (siaip sitas skaicius 
turi buti siek tiek didesnis jeigu ziureti pagal pirma begi bet kadangi 
skaiciu skirtumai nera tikslus tai yra nereiksminga paklaida).

Ir ka turim? Kad sukant "iki 4000rpm" turime _didziausius_ arklius. Arba is 
kitos puses: sukti reikia iki tokiu rpm kur didziausi arkliai. T.y. dragui 
svarbus arkliai (svarbus tas taskas kuriame yra didziausi arkliai o ne 
didziausias sukimo momentas).

Velgi primenu: kalba eina apie vaziavima keliomis pavaromis o ne viena 
pavara. jeigu viena pavara visa laika vaziuosi tai ten kur didziausias 
sukimo momentas ten begejimasis bus didziausias.



dabar jau panasu kad visi baigiam sugryzti prie
> vienos tiesos - svarbu maksimalus sukimo momentas bet kuriuo momentu. 
> kartoju savo vakar dienos zodzius.
> tai kaip ir galim baigti. islekiu visam savaitgaliui.

:))))))))))))))))))))) tai atsakyk pagal savo isvada, prie kokiu apsuku 
reikia jungti begius? Prie 2500rpm ar prie 4000rpm?

:)))))))))))












>
>> Cia yra ESME.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>> beje, visai nesunku sulyginti tokius dalykus: stovimoj pozicijoj,
>>> abieju (benzo ir elektros) rpm 0, galingumai nykstamai mazi, skiriasi
>>> tik sukimo momentas kardinaliai. kodel pradedant vaziuoti elektrinis
>>> raus is vietos, o benzininis ne? bendzas rauti prades tik tada, kai
>>> prades kilti sukimo momentas, elektra tuo tarpu aisku jau bus toli
>>> priekyje. tai kai jau tas bendzas pradeda vaziuot, ka reik daryt, kad
>>> jis ir toliau vaziuotu (nes baigiasi pavaros ilgis)?
>>
>