Tema: Re: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: YZF
Data: 2010-05-19 17:16:04
Kuo daugiau torko tuo geriau. Klausimas tik kas darosi su apsukomis ir kur 
jos randasi. Geriausia kai labai daug torko ir labai daug apsuku tada buna 
geriausia. O kai daug torko ir mazai apsuku vs mazai torko ir daug apsuku 
tai ir reikia ziureti i kreives ir begiu perdavimus


"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ht0r34$5m9$1@trimpas.omnitel.net...
> Na gal ir taip, nesvarbu kokia ta auto masė, vis tiek prie didesnio torko 
> smarkiau greitės. Jeigu nepasitikima pojūčiais, turbūt, perjunginėti 
> bėgius reikėtų tada, kai perjungus į aukštesnę pavarą iš karto bus 
> maksimalus torkas.
>
>
>
> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message 
> news:ht0o5s$vmm$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message 
>> news:ht0l8c$puh$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Bet tai nuo mašinos svorio juk irgi priklauso?
>>
>> Nuo masinos svorio priklauso pagreitis. Kuo sunkesne tuo jis letesnis.
>>
>>>Kas kad tu žiūrėsi į tą torko maksimumą, jei variklio ir prie didesnių
>>>apsukų auto svoris praktiškai nestabdys?
>>
>> Nelabai suprantu ka tu cia nori pasakyti....?
>>
>>
>>
>>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message
>>> news:ht0kih$oih$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message
>>>> news:ht0k7n$nrv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Aš nesuprantu ką čia filosofuoti - geriausiai praktika parodys. Šiaip,
>>>>> be
>>>>> abejo, greičiausiai važiuosi kai greičiausiai ratai suksis - tai yra 
>>>>> kai
>>>>> variklis bus ties redlainu.
>>>>
>>>> Sitas dalykas tinka top speedui. Ne dragui.
>>>>
>>>>>Praktiškai riboti gali tik jei pradedant važiuoti ties redlainu 
>>>>>neužteks
>>>>>torko mašiną į priekį stumti,
>>>>
>>>> Jeigu neuzteks torko, tai redlaino niekada ir nepasieks. Klausimas siuo
>>>> atveju butu kiek jo uzteks. Jeigu daug uzteks - tada sukti iki 
>>>> redlaino,
>>>> bet
>>>> jeigu jo vos vos uzteks, tada iki to redlaino labai ilgai eis ir laikas
>>>> bus
>>>> shvaistomas (dyzelio atvejis).
>>>>
>>>>>jei ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis >sankabos
>>>>>sukibimui,
>>>>>ar ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis ratų sukibimui. 
>>>>>Jei
>>>>>variklis >pakankamai galingas, sankaba stipri, ratų sukibimas geras, >o
>>>>>mašina lengva - tada redlainas, kitu atveju mažini apsukas,
>>>>>atsižvelgdamas
>>>>>į silpnas vietas.
>>>>
>>>> Reikia ziureti i torko kreive (ir ag, kad greiciau ir patogiau butu) o
>>>> taip
>>>> pat i perdavimo santykius (begius).
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message
>>>>> news:ht0flk$f0e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Sveiki guru,
>>>>>>
>>>>>> vat sedziu ir galvoju kaip cia reik taisyklingai isspauust maximuma
>>>>>> drage
>>>>>> su
>>>>>> turbo dyzeliu, ar kociot iki redline'o ar sakykim ties 3ooo mest
>>>>>> begius?
>>>>>> kaip cia yra teisingai?
>>>>>>
>>>>>> keli drageriai rekia issijuose mink iki 5k,o as jiem sakau kad
>>>>>> nesamone.
>>>>>> Tai
>>>>>> sakau pasikluasiu tautos expertu ir visokiu masinu jodinetoju 
>>>>>> nuomones.
>>>>>>
>>>>>> Ypac domintu kazkokio zmogaus kur viska jis ten prajodinejes nuomone.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>