Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-05-20 17:37:01
bet tu rimtai trenktas. pirmam poste zmogus klausia kaip junginet pavaras, o 
tu protingai aiskini kaip zjbys elektra, nes ten nera pavaru :D



"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
news:ht3fkr$i0f$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/20/2010 04:51 PM, YZF wrote:
>>
>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>> news:ht3dqe$er9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 05/20/2010 04:31 PM, Sharkius wrote:
>>>
>>>> tau yrodyt kad balta yra balta o juoda yra juoda. Beje
>>>> elektrovarikliai cia
>>>> ne prieko. ju sukimo momenta nesazininga lygint su vidaus degimo
>>>> varikliais.
>>>>
>>>
>>> cha cha, metu juokas. sakai pas elektrini roadsteri kiti niutonai is
>>> po padangu rukstai nei pas benzinini? ar kai jau dingsta transmisija
>>> tampa sunku savo beviltiskas teorijas prastuminet?
>>
>> tu kuri metu fail'a.Stabiliai gautum toki apdovanojima jeigu toks
>> dalykas butu renkamas.
>>
>> Niutonai visur tie patys, tik el.mobilis NETURI PAVARU o vidaus degimo
>> TURI PAVARAS ir mes kalbam apie ta atveji kaip geriau elgtis SU
>> PAVAROMIS. T.y. el.variklis,kaip ir skalbimo masina arba zoliapjove, i
>> sita musu aptariamu varikliu kategorija isviso nepatenka.
>
> el. motora cia itraukiau tik del to, kad tau akivaizdziai irodyt, kad 
> klysti. tu teigi, kad pagreitejimui svarbiausias galingumas (turbut koki 
> 10 kart paminejai). as teigiu - kad sukimo momentas. pas ta roadsteri 
> sukimo momentas jau is vietos maksimalus, o galingumas nykstamai mazas. 
> beto, galingumas pika pasiekia tik tada, kai sukimo momentas jau pradeda 
> mazeti. bet greitejimas sito roadsterio yra maksimalus nuo pats pradziu, 
> nuo 0 rpm. atkreipk demesi - greitejimas, ne greitis. t.y. pagreicio 
> isvestine laiko atzvilgiu. taip kaip cia gaunas ka? nenori paaiskint man 
> panasiais argumentais, o ne 'el varikli lyginti nekorektiska, tu nieko nzn 
> ir pan.'. nes cia ne argumentai.
> pavaras pamirsk, nes tu jas naudoji tik netobulai variklio 
> charakteristikai pataisyti.
>
> beje, visai nesunku sulyginti tokius dalykus: stovimoj pozicijoj, abieju 
> (benzo ir elektros) rpm 0, galingumai nykstamai mazi, skiriasi tik sukimo 
> momentas kardinaliai. kodel pradedant vaziuoti elektrinis raus is vietos, 
> o benzininis ne? bendzas rauti prades tik tada, kai prades kilti sukimo 
> momentas, elektra tuo tarpu aisku jau bus toli priekyje. tai kai jau tas 
> bendzas pradeda vaziuot, ka reik daryt, kad jis ir toliau vaziuotu (nes 
> baigiasi pavaros ilgis)?