Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-05-20 10:00:09
aaa, tai tu čia pasirodo apie sferinius arklius vakuume pasakoji?

"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
news:ht2kei$1h0$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/19/2010 05:47 PM, nagi kagi wrote:
>> On 05/19/2010 05:00 PM, CodeC wrote:
>>> didenis torkas->didesnisp pagreitis->
>>
>> Cia manau yra tavo feilas. Pagal tave gaunas, kad vaziuoji max torku ir
>> daugiau gazuot nereikia. Galu gale gausis, kad vaziuoji vienodu greiciu,
>> pagreitis nulinis (juk jei gazuosi kris sukimo momentas, o pagreitis
>> dides).
>
> tai tam ir yra transmisija. kad palaikant max torque ir perjunginejant 
> pavaras gauti maksimalu pagreitejima. beje, kazkur rasiau, kad as rasau su 
> dviem salygom - kad nuostoliai perdavimuose nuliniai ir pavaru perjungimas 
> idealus - be lag'o. t.y. diskutuojam apie du skirtingus dalykus - teorija 
> ir praktika, kuri kiekvienu atveju jau bus individuali. aisku, tai 
> nereiskia, kad praktika prasilenkia su teorija, tiesiog atsiranda 
> kiekvienun atveju skirtingi veiksniai, kuriuos reik ivertinti. bet 
> pradzioj fleimo gincas buvo apie tai, kas yra kelias, greitis ir 
> pagreitis, ir kaip jie susije laike.
> ismatuojamas dydis yra sukimo momentas (jega), o galia tik iskaiciuojamas. 
> tu iskaiciuojamu galima turet net kelis, bet teoriniam modeliui sudaryti 
> uztenka to vieno pradinio - empirinio dydzio.
>
>>
>> Paprasciausiai galima i problema ziureti taip: reikia m mases masina
>> ibegeti iki kuo didesnio greicio per kazkiek laiko. Tai yra suteikti
>> kinetine energija E per laika t. O tai yra GALIA.
>> Is to seka, kad reikia kiek imanoma labiau balansuoti ant maximalios
>> variklio generuojamos galios (arkliai).
>>
>> Nedraskyk man akiu tik.
>