YZF wrote: > > "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message > news:ht653a$rui$1@trimpas.omnitel.net... >> CodeC wrote: >>> On 05/19/2010 02:22 PM, YZF wrote: >>>> As kadangi jodinejau t.y. gainiojau visokius dyzelius irgi, tai galiu >>>> pasakyti kad sukti reikia iki 4k t.y. iki to tasko kur gamina >>>> daugiausiai arkliu. Bus gerai. >>>> >>>> Jeigu koks biturbo pats naujausias variantas tai buna kad prisireikia >>>> sukti iki kokiu 4.5-5 bet cia jau priklauso konkreciai nuo modelio. >>>> >>>> Tik kadangi pas dyzeli dx momento yra ir prie zemesniu apsuku tai >>>> didelio skirtumo ar suksi iki 4 ar iki 3.5 nebus tuo tarpu pas benza >>>> jau >>>> butu didesnis skirtumas analogiskose apsukose (ne tose paciose zinoma) >>>> t.y. benza reikia grezti iki redlaino be stabdziu >> >> Svarbiausia drage žinoma torkas. > > Svarbiausia drage ir torkas ir apsukos. Gali tureti daug torko bet jeigu > nera apsuku tai nebus gero laiko. > > Konkretus pvz dyzeliniai ir benzininiai analogiski auto. a4 1.9tdi turi > daugiau torko negu a4 2.0 benzas bet nuo 0 iki 100 pastaroji isibegeja > greiciau. Man va truputį įdomu, o tu sekantį sakinį skaitei? Ten kaip tik apie tai :) > Tik deja ne variklio, o ratų. Ratų torkas >> mažėja didinat bėgį. Todėl perjungti reikia prie tokių apsukimų, kai >> variklio sukimo momentas dėl didelių apsukimų sumažėja tiek, kad dėl >> perjungto bėgio sumažėjusį ratų sukimo momentą kompensuotų dėl >> mažesnių apsukimų padidėjęs sukimo momentas. Aiškinu skaičiais >> (reikšmės iš lubų, nesikabinėjam): >> >> Variklio sukimo momentas prie 5000aps 100Nm. Pavara variklio apsukimus >> sumažina 10 kartų, ratų momentas 100Nm * 10 = 1000Nm, ratai sukasi >> 5000 / 10 = 500aps/min. >> >> Tarkim perjungus aukštesnį bėgį pavara apsukimus mažina ne 10 o tik 5 >> kartus, atitinkamai prie 5000aps momentas ratuose būtų tik 100Nm * 5 = >> 500Nm. Tačiau tokiam pačiam automobilio greičiui jau reikia tik 500 >> ratų_aps * 5 = 2500 variklio_aps, ir jei sukimo momentas prie 2500aps >> yra 200Nm, mes gaunam tuos pačius 200Nm * 5 = 1000Nm į ratus. >> >> >>>> >>> >>> pize :) tyliu. >>> >>>> >>>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message >>>> news:ht0flk$f0e$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sveiki guru, >>>>> >>>>> vat sedziu ir galvoju kaip cia reik taisyklingai isspauust maximuma >>>>> drage su turbo dyzeliu, ar kociot iki redline'o ar sakykim ties 3ooo >>>>> mest begius? kaip cia yra teisingai? >>>>> >>>>> keli drageriai rekia issijuose mink iki 5k,o as jiem sakau kad >>>>> nesamone. Tai sakau pasikluasiu tautos expertu ir visokiu masinu >>>>> jodinetoju nuomones. >>>>> >>>>> Ypac domintu kazkokio zmogaus kur viska jis ten prajodinejes nuomone. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >