Tema: Re: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: YZF
Data: 2010-05-19 16:10:22
"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:ht0n3t$tku$1@trimpas.omnitel.net...
> šiaip tai turi jaust kada nevalina ir reikia jungt kitą. Bet kuriuo 
> atveju, apsukos neturi krist žemiau torko maksimumo.

Dyzelio torkas pradeda kristi kazkur ties 2800rpm jeigu as neklystu. Nu cia 
reikia konkretu grafika ziureti. Taip kad sukti reikia ne iki tol kol torkas 
krenta bet iki tol kol arkliai krenta ir krenta _daugiau_ negu kad jie kyla 
su jau perjungtu begiu nuo to tasko kai perjungi begi.

>Tai pat turėk omeny, kad perjungus pavarą torkas ant ratų sumažėja tiek, 
>kiek skiriasi pavarų perdavimai.
>

O tai neperjungus pavaros torko ant ratu nebuna? Arba viska matuoji torku 
ant ratu arba viska matuoji torku ant variklio.


> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message 
> news:ht0jh9$mgg$1@trimpas.omnitel.net...
>> man pasakyk kada kaip mest shaibas jei zinai. o kad fizika egzistuoja as 
>> ir pac zinau
>> subj pamineta prie ko dyzelis
>>
>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
>> news:ht0it1$l0p$2@trimpas.omnitel.net...
>>> On 05/19/2010 02:39 PM, HDi wrote:
>>>> buk diedas, pasakyk savo nuomone teisinga kaip reik uzgainiot dyzeli
>>>> teisingai.
>>>
>>> prie ko cia tas dyzelis is viso? gali nors ir elektra gainiot, fizika ta 
>>> pati lieka, zinok.
>>>
>>>>
>>>> YZF vienintelis kolkas aiskiai isdeste ir man kolkas jo nuomone
>>>> protingiausiai atrodo.
>>>>
>>>>
>>>> "CodeC"<co@coco.cc>  wrote in message
>>>> news:ht0i8u$k17$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 05/19/2010 02:30 PM, HDi wrote:
>>>>>> netylek
>>>>>
>>>>> sitas kur replainau ir truputi ankstesnis YZF postai tai afigienai
>>>>> logiskai tapusavyje siejasi :) gal pradziai reiktu issiversti ka 
>>>>> reiskia
>>>>> torque ir poto apsispresti, kas dragui 'svarbu': arkliai ar visgi 
>>>>> sukimo
>>>>> momentas :D
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>> pize :) tyliu.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>>