Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: YZF
Data: 2010-05-20 17:22:46
"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
news:ht3fkr$i0f$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/20/2010 04:51 PM, YZF wrote:
>>
>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>> news:ht3dqe$er9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 05/20/2010 04:31 PM, Sharkius wrote:
>>>
>>>> tau yrodyt kad balta yra balta o juoda yra juoda. Beje
>>>> elektrovarikliai cia
>>>> ne prieko. ju sukimo momenta nesazininga lygint su vidaus degimo
>>>> varikliais.
>>>>
>>>
>>> cha cha, metu juokas. sakai pas elektrini roadsteri kiti niutonai is
>>> po padangu rukstai nei pas benzinini? ar kai jau dingsta transmisija
>>> tampa sunku savo beviltiskas teorijas prastuminet?
>>
>> tu kuri metu fail'a.Stabiliai gautum toki apdovanojima jeigu toks
>> dalykas butu renkamas.
>>
>> Niutonai visur tie patys, tik el.mobilis NETURI PAVARU o vidaus degimo
>> TURI PAVARAS ir mes kalbam apie ta atveji kaip geriau elgtis SU
>> PAVAROMIS. T.y. el.variklis,kaip ir skalbimo masina arba zoliapjove, i
>> sita musu aptariamu varikliu kategorija isviso nepatenka.
>
> el. motora cia itraukiau tik del to, kad tau akivaizdziai irodyt, kad 
> klysti. tu teigi, kad pagreitejimui svarbiausias galingumas (turbut koki 
> 10 kart paminejai).

kadangi si tema yra apie "kaip draginti su dyzeliu" tai mano zodziai buvo 
taikomi siai temai: draginant su dyzeliu (JUNGIANT PAVARAS), svarbiausia yra 
galingumas.

Jeigu tu paimi mano zodzius, skirtus konkreciam tikslui ir prie konkreciu 
aplinkybiu, ir bandai juos pritaikyti savo sausai teorijai, tai gali 
isvartyti mano pasakymus taip kad jie tau atrodys neteisingi. Bet mes kalbam 
apie draginima naudojant pavaras o ne draginima su viena pavara. Kai as 
rasau "draginimui svarbiausia" tai turiu omeny draginima junginejant begius 
o ne draginima viena pavara (pvz el.variklio atvejis). Jeigu tu ziuresi kada 
dyzelis geriau begejasi pirmu begiu ar toje vietoje kai suk.momentas 
didziausias ar toje vietoje kai jis mazesnis - tai zinoma kad jis begesis 
toje vietoje kai suk.momentas didziausias. Bet visa tai SU VIENU BEGIU. Bet 
kai tu begi perjungi tai viskas, tavo realus sukimo momentas smarkiai 
sumazeja ir neapsimoka jungti aukstesnes pavaros o geriau sukti ta pacia 
pavara toliau (kad ir su mazesniu momentu negu maksimalus).

Bet jeigu tu primeti teorija kurioje nenaudojami begiai tai cia tavo 
promachas. Tema ne apie tai.

>as teigiu - kad sukimo momentas. pas ta roadsteri sukimo momentas jau is 
>vietos maksimalus, o galingumas nykstamai mazas. beto, galingumas pika 
>pasiekia tik tada, kai sukimo momentas jau pradeda mazeti. bet greitejimas 
>sito roadsterio yra maksimalus nuo pats pradziu, nuo 0 rpm. atkreipk 
>demesi - greitejimas, ne greitis. t.y. pagreicio isvestine laiko atzvilgiu. 
>taip kaip cia gaunas ka? nenori paaiskint man panasiais argumentais, o ne 
>'el varikli lyginti nekorektiska, tu nieko nzn ir pan.'. nes cia ne 
>argumentai.
> pavaras pamirsk, nes tu jas naudoji tik netobulai variklio 
> charakteristikai pataisyti.
>

PAVAROS YRA ESME. Ju pamirsti negalima. Nes vidaus degimo variklyje 
situacija su konkreciu transmisijos perdavimu ir ratu jega i kelia yra 
tokia:

1begiu prie 2500rpm - 300nm,  prie 3500rpm 280nm,  prie 4000rpm 250nm
2 begiu prie 2500rpm - 200nm, prie 3500rpm 180nm, prie 4000rpm 150nm

Bunant 1 begyje, 3000rpm taske, visada apsimoka toliau sukti iki 3500rpm ir 
dar toliau iki 4000rpm negu kad prie tu 3000rpm iskarto jungti i 2 begi ir 
atsidurti prie 2500rpm beigi tureti mazesni torka i ratus.

Cia yra ESME.






> beje, visai nesunku sulyginti tokius dalykus: stovimoj pozicijoj, abieju 
> (benzo ir elektros) rpm 0, galingumai nykstamai mazi, skiriasi tik sukimo 
> momentas kardinaliai. kodel pradedant vaziuoti elektrinis raus is vietos, 
> o benzininis ne? bendzas rauti prades tik tada, kai prades kilti sukimo 
> momentas, elektra tuo tarpu aisku jau bus toli priekyje. tai kai jau tas 
> bendzas pradeda vaziuot, ka reik daryt, kad jis ir toliau vaziuotu (nes 
> baigiasi pavaros ilgis)?