Tema: Re: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: YZF
Data: 2010-05-19 16:16:44
"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
news:ht0np5$uth$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/19/2010 03:53 PM, Dainiushas wrote:
>> kodekai, cia jei kas ir durnas sitam tread'e, tai tu. Nori pasakyt, kad
>> jei dyzelio torkas pradeda "leistis" nuo 2500rpm, tai prie tiek reikia
>> perjunginet pavaras? :)
>
> kaip kam atrodo. as rasau is teorines puses, ir bent jau nepriestarauju 
> kas antram poste pats sau. idealiom salygom (nepaisant nuostoliu) su 
> idealiu pavaru perjungimo mechanizmu taip - perjungdamas pavaras tu tuo 
> momentu sumazini variklio apsukas (ratu islieka tos pacios), todel turi 
> vel kylancia torko kreive (teigiamas pagreicio diferencialas laiko 
> atzvilgiu). jei tuo momentu neperjungi, tau laikas eina, o pagreicio 
> diferiancialas laiko atzvilgiu tampa neigiamas. Kadangi gincyjames apie 
> *draga*, t.y. tiksla iveikti salyginai trumpa atstuma kuo greiciau, tai 
> turime siekti kuo didesnio pagreicio diferiancialo laiko atzvilgiu bet 
> kuriuo duotu momentu (iki traos finisho). prisiminkim kas yra kelias, 
> greitis, pagreitis ir visa tai isdeliokim laike.
>

Ir ka gauname? Kad reikia sukti iki max arkliu tasko pas dyzeli ir siek tiek 
virs max arkliu tasko pas benzinini varikli (nes jo sukimo momento 
_po_max_ag_tasko kritimas ne toks staigus kaip dyzelio suk.momento kritimas 
po max arkliu).

Beje pacituok kur kas priestarauja nemales sh.



>> O siaip, jei rimta, tai nieko nepisa torkas ant alkuninio, o idomus jis
>> ant ratu.
>>
>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>> news:ht0jtl$n3o$2@trimpas.omnitel.net...
>>> On 05/19/2010 02:59 PM, YZF wrote:
>>>>
>>>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>>>> news:ht0jmr$mr7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 05/19/2010 02:54 PM, YZF wrote:
>>>>>>
>>>>>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>>>>>> news:ht0ip9$l0p$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> On 05/19/2010 02:35 PM, Rokis wrote:
>>>>>>>> o dabar visi prisipisam prie zodziu vertimu, ir nelaiku per greit
>>>>>>>> uzrasytu,
>>>>>>>> ir fleiminam.
>>>>>>>>
>>>>>>>> HDi nori infos ir viskas
>>>>>>>
>>>>>>> o dabar dar karta paskaitom ka rase YZF.
>>>>>>> poto paskaitom cia:
>>>>>>> http://www.carkeys.co.uk/features/technical/636.asp
>>>>>>> pasiziurim primityvu grafika power@torque vs rpm.
>>>>>>> prisipisinejimo prie zodziu kotais nematau.
>>>>>>> dyzeliu vaikytojams siulau fizikos vadoveli atsiverst 6 klases.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Tingiu ten visa teksta skaityti. Gal gali trumpai, kokia isvada is to
>>>>>> teksto TU padarei?
>>>>>>
>>>>>
>>>>> kad maksimalus galingumas pasiekiamas zymiai veliau, nei maksimalus
>>>>> sukimo momentas. sito vienintelio sakinio turi uztekti, kad suprasti
>>>>> kada 'metyt saibas'. jeigu neuztenka, nuo ko pradet sviestis, rasiau
>>>>> kazkur auksciau.
>>>>
>>>> O tai prie ko cia isviso sita teorija? Nu veliau pasiekiamas 
>>>> galingumas,
>>>> nu ir ka?
>>>>
>>>> Veliau ir jungi pavaras - t.y. prie max arkliu t.y. prie 4k rpm
>>>>
>>>> Nu?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> durnas mirsi, toks ir nu...
>>
>