Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: YZF
Data: 2010-05-20 19:35:11
supras. sugalvos atmazke ir dings :)

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:ht3hk9$kqo$1@trimpas.omnitel.net...
> manai, supras?
>
> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message 
> news:ht3gjm$jbf$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>
>> PAVAROS YRA ESME. Ju pamirsti negalima. Nes vidaus degimo variklyje 
>> situacija su konkreciu transmisijos perdavimu ir ratu jega i kelia yra 
>> tokia:
>>
>> 1begiu prie 2500rpm - 300nm,  prie 3500rpm 280nm,  prie 4000rpm 250nm
>> 2 begiu prie 2500rpm - 200nm, prie 3500rpm 180nm, prie 4000rpm 150nm
>>
>> Bunant 1 begyje, 3000rpm taske, visada apsimoka toliau sukti iki 3500rpm 
>> ir dar toliau iki 4000rpm negu kad prie tu 3000rpm iskarto jungti i 2 
>> begi ir atsidurti prie 2500rpm beigi tureti mazesni torka i ratus.
>>
>> Cia yra ESME.
>>
>>
>>
>>
>>
>
>