Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-05-20 17:37:01
blet, nekertam angliskai. Isversk, buk geras.

"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
news:ht3crt$d6c$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/20/2010 04:09 PM, Sharkius wrote:
>> Gal tu geriau kada pasijamk ir issinuomok koki G meteri ir pasibandyk 
>> kaip
>> atrodo pagreitejimas su tavo dyzeliu antru begiu tarpe tarp 4-4,5krpm ir
>> kaip atrodo treciu begiu tarp 2-3krpm. nes matyt kad teoriskai tau 
>> nedaeina
>> kas prie ko, tai bent ramiai sau dragint galesi i rodykles ziuredamas.
>
> bet kazkaip nelabai matau protingu argumentu pries (moksla). apart 
> teiginiu kad 'tu nieko nezinai'.
>
> gal protingieji kurmiai pabandytu vaizdziai paaiskinti, kaip tada va sitas 
> roadsteris is vietos begejasi taip, kaip dar toli morkom sikt visiem 
> high-end petrol varikliam. atkreipiam demesi kokia jo variklio *galia* nuo 
> 0 rpm. jei dar angliskai pora zodziu kertat, tai siulau ir pasiskaityt, 
> gal praeis noras su vejo malunais kovot.
>
> http://www.teslamotors.com/performance/acceleration_and_torque.php
>
>
>>
>> "CodeC"<co@coco.cc>  wrote in message
>> news:ht39qt$7e4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 05/20/2010 03:14 PM, YZF wrote:
>>>> dabar po truputi pagaunu esme kur pas tave yra promachas visoje tavo
>>>> teorijoje. Tu neivertini jog su kiekviena aukstesne pavara, sukimo
>>>> momentas i ratus gaunasi per tam tikra koeficienta mazesnis. O ne toks
>>>> pats kaip su priestai buvusia - zemesne pavara.
>>>
>>> tai kad nepagauni. transmisija vidaus degimo varikliui reikalinga
>>> islyginti nelygia sukimo momento kreive. aisq toli grazu ten iki to
>>> istiesinimo, bet bent jau gali is vietos pajudet. va del ko el. 
>>> varikliams
>>> bent jau teoriskai nereikia pavaru dezes. nes ju sukimo momentas nuo pat 
>>> 0
>>> rpm yra max. praktiskai atsiranda kitos priezastys, tik cia sprendima
>>> galima padaryt el. valdiklio pagalba. nereikia mechanikos.
>>> jei mes gincyjames tik apie tai, kad tam tikru momentu perjungdamas
>>> pavara, tu sugaisti daugiau laiko paciam perjungimui, nei kad islostum
>>> didesnio sukimo momento deka perjunges pavara - tai as tam 
>>> nepriestaravau
>>> niekur.
>>> o jei vis dar manai, kad 'apsimoka' bruzint zemesne pavara, kai jau 
>>> sukimo
>>> momento kreive leidziasi zemyn, bet tu siekti max galingumo, tai tu
>>> laimesi ne draga, bet top speed arba max-svorio tempimo i kalna 
>>> varzybas,
>>> bet ne maksimalaus pagreitejimo.
>>>
>>>>
>>>> Taip kad pries garsiai rekdamas ant viso groupso kaip kazkas nusisneka,
>>>> pirma pasidomek pats kas yra kas. O tai bus kaip daugeliui ap0ku cia
>>>> esanciu, pizdelina o poto pamato kad huij, viskas atvirksciai.
>>>>
>>>>
>>>> "CodeC"<co@coco.cc>  wrote in message
>>>> news:ht2kei$1h0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 05/19/2010 05:47 PM, nagi kagi wrote:
>>>>>> On 05/19/2010 05:00 PM, CodeC wrote:
>>>>>>> didenis torkas->didesnisp pagreitis->
>>>>>>
>>>>>> Cia manau yra tavo feilas. Pagal tave gaunas, kad vaziuoji max torku 
>>>>>> ir
>>>>>> daugiau gazuot nereikia. Galu gale gausis, kad vaziuoji vienodu
>>>>>> greiciu,
>>>>>> pagreitis nulinis (juk jei gazuosi kris sukimo momentas, o pagreitis
>>>>>> dides).
>>>>>
>>>>> tai tam ir yra transmisija. kad palaikant max torque ir perjunginejant
>>>>> pavaras gauti maksimalu pagreitejima. beje, kazkur rasiau, kad as
>>>>> rasau su dviem salygom - kad nuostoliai perdavimuose nuliniai ir
>>>>> pavaru perjungimas idealus - be lag'o. t.y. diskutuojam apie du
>>>>> skirtingus dalykus - teorija ir praktika, kuri kiekvienu atveju jau
>>>>> bus individuali. aisku, tai nereiskia, kad praktika prasilenkia su
>>>>> teorija, tiesiog atsiranda kiekvienun atveju skirtingi veiksniai,
>>>>> kuriuos reik ivertinti. bet pradzioj fleimo gincas buvo apie tai, kas
>>>>> yra kelias, greitis ir pagreitis, ir kaip jie susije laike.
>>>>> ismatuojamas dydis yra sukimo momentas (jega), o galia tik
>>>>> iskaiciuojamas. tu iskaiciuojamu galima turet net kelis, bet teoriniam
>>>>> modeliui sudaryti uztenka to vieno pradinio - empirinio dydzio.
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Paprasciausiai galima i problema ziureti taip: reikia m mases masina
>>>>>> ibegeti iki kuo didesnio greicio per kazkiek laiko. Tai yra suteikti
>>>>>> kinetine energija E per laika t. O tai yra GALIA.
>>>>>> Is to seka, kad reikia kiek imanoma labiau balansuoti ant maximalios
>>>>>> variklio generuojamos galios (arkliai).
>>>>>>
>>>>>> Nedraskyk man akiu tik.
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>