Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: YZF
Data: 2010-05-19 17:09:42
"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
news:ht0quj$5ek$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/19/2010 04:45 PM, Dainiushas wrote:
>> gerai YZF rašo. Torkas duoda ala valinimą neperjungiant pavaros. Jei
>> reikia išspaust maksimumą - tai spaudi, maksimumą AG.
>
> tipo perjungus pavara torkas nebeduoda vadinamo 'valinimo' (didesnio 
> pagreicio)? :)

Nemoki suprasti apie ka eina kalba (turbut neturi gyvenime jokios praktikos, 
tik teorija, tai taip ir gaunasi). Jis turejo omeny begiu perjungima zemyn o 
ne aukstyn t.y. nebutina mesti zemesnio begio kad pajaustum trauka, galima 
ir su tuo paciu duoti gazo ir jis begesnis prie tu zemesniu apsuku gerai 
(nes yra daugiau sukimo momento prie tu zemesniu apsuku).


> nesuprantu kokia jus fizika remiates, bet as tai gan paprasta: didenis 
> torkas->didesnisp pagreitis->greiciau iveikiamas kelias->laimetas dragas
> kaip jus gaunat geresne situacija su mazesniu torku neperjungiant 
> pavaros?:)

tavo fizika nepilna. Pilna fizika ivertina tai jog esme ne tik su kokia jega 
ratas sukasi bet ir kaip greitai ratas sukasi. Jeigu tu su masina dalyvautum 
priekabos tempimo i kalna varzybose pastoviu greiciu, tada torkas butu esme. 
Bet jeigu tu kalbi apie draga (pagreiti) kurio viena is sudedamuju yra 
greitis tai tau svarbu ir kaip greitai ratas sukasi. O ta dalyka duoda 
apsukos.

T.y. pagreiciui reikia ne tik torko bet ir apsuku. O torkas * apsukos = kas? 
Ag.



>
>
>>
>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>> news:ht0ohq$op$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 05/19/2010 04:09 PM, Dainiushas wrote:
>>>> kodekai, ką rūkai, kad toks šustras?
>>>
>>> taikos pypke. siaip as to saito neskaiciau, tiksliau skeiciau turbut
>>> gal pries 5 metus. kas yra kelio, greicio isvestines ir tangentinis
>>> pagreitis prisimenu dar is mokyklos.
>>> ir bent jau argumentais kazkokiais atsakineju, o ne 'ka rukai'. gal
>>> nori parsyt kurioje vietoje as neteisus ir kaip logiskai susieti
>>> tokius va YZF teiginius:
>>>
>>> "dragui reikia max arkliu o ne torko."
>>> ir
>>> "Tik kadangi pas dyzeli dx momento yra ir prie zemesniu apsuku tai
>>> didelio skirtumo ar suksi iki 4 ar iki 3.5 nebus"
>>> ir
>>> "Reikia ziureti i torko kreive (ir ag, kad greiciau ir patogiau butu)
>>> o taip pat i perdavimo santykius (begius)."
>>>
>>>
>>>>
>>>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>>>> news:ht0l6l$pr5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 05/19/2010 03:17 PM, YZF wrote:
>>>>>>
>>>>>> "Tomas" <didzkis@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:ht0kog$oup$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> lenktynes laimi sukimo momentas - o mašinas parduoda arkliai.
>>>>>>>
>>>>>>> Arkliai reikalingi kad išlaužt maksimalų auto greiti.
>>>>>>> O kad kuo greičiau įsibėgėt reikalingas dahuja torko.
>>>>>>>
>>>>>>> Jei būtų lenktynės kieno mašina daugiau įsibėgės nuo Kauno iki
>>>>>>> Klaipėdos tai laimės su daugiau arklių. Ir tai dar priklauso.
>>>>>>>
>>>>>>> Hau.
>>>>>>>
>>>>>>> YZF kaip motociklininkas turėtų žinot kuom skiriasi 4cil britva
>>>>>>> nuo V2
>>>>>>> pirdos.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Tomai, ar zinai koks yra F1 bolido sukimo momentas?
>>>>>>
>>>>>> Na arkliu jie turi tarkim 800Ag.
>>>>>>
>>>>>> Tai dabar pritaikyk savo teorija ir pasakyk kiek gi jos turetu tureti
>>>>>> sukimo momento (tavo manymu).
>>>>>>
>>>>>> :)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>> blemba kaip tu graudziai atrodai. nesigaudai nei dydziuose, nei
>>>>> savokose nei kaip jie vienas su kitu susije. gali rasyt ir toliau,
>>>>> pasijuoks daug kas smagiai.
>>>>> cia va gali pasiskaityt lietuviskai, kad nemirtum toks tupas:
>>>>> http://www.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=20
>>>>> panasu kad tu daug ka tik akim pravaziuojant 'pavaikes'.
>>>>>
>>>>>
>>>
>