Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: Sharkius
Data: 2010-05-20 16:31:20
Zinok tingisi ieskot duomenu... tu gal paieskok konkrecios gatvines 
dyzelines masinos sukimo momento kreive, visu penkiu ar sesiu pavaru 
perdavimo skaicius ir pagrindines pavaros (reduktoriaus) perdavimo skaiciu, 
ir dar varanciu ratu auksti metrais, tada bus galima konkreciai su skaiciais 
tau yrodyt kad balta yra balta o juoda yra juoda. Beje  elektrovarikliai cia 
ne prieko. ju sukimo momenta nesazininga lygint su vidaus degimo varikliais.

"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
news:ht3crt$d6c$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/20/2010 04:09 PM, Sharkius wrote:
>> Gal tu geriau kada pasijamk ir issinuomok koki G meteri ir pasibandyk 
>> kaip
>> atrodo pagreitejimas su tavo dyzeliu antru begiu tarpe tarp 4-4,5krpm ir
>> kaip atrodo treciu begiu tarp 2-3krpm. nes matyt kad teoriskai tau 
>> nedaeina
>> kas prie ko, tai bent ramiai sau dragint galesi i rodykles ziuredamas.
>
> bet kazkaip nelabai matau protingu argumentu pries (moksla). apart 
> teiginiu kad 'tu nieko nezinai'.
>
> gal protingieji kurmiai pabandytu vaizdziai paaiskinti, kaip tada va sitas 
> roadsteris is vietos begejasi taip, kaip dar toli morkom sikt visiem 
> high-end petrol varikliam. atkreipiam demesi kokia jo variklio *galia* nuo 
> 0 rpm. jei dar angliskai pora zodziu kertat, tai siulau ir pasiskaityt, 
> gal praeis noras su vejo malunais kovot.
>
> http://www.teslamotors.com/performance/acceleration_and_torque.php
>
>
>>
>> "CodeC"<co@coco.cc>  wrote in message
>> news:ht39qt$7e4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 05/20/2010 03:14 PM, YZF wrote:
>>>> dabar po truputi pagaunu esme kur pas tave yra promachas visoje tavo
>>>> teorijoje. Tu neivertini jog su kiekviena aukstesne pavara, sukimo
>>>> momentas i ratus gaunasi per tam tikra koeficienta mazesnis. O ne toks
>>>> pats kaip su priestai buvusia - zemesne pavara.
>>>
>>> tai kad nepagauni. transmisija vidaus degimo varikliui reikalinga
>>> islyginti nelygia sukimo momento kreive. aisq toli grazu ten iki to
>>> istiesinimo, bet bent jau gali is vietos pajudet. va del ko el. 
>>> varikliams
>>> bent jau teoriskai nereikia pavaru dezes. nes ju sukimo momentas nuo pat 
>>> 0
>>> rpm yra max. praktiskai atsiranda kitos priezastys, tik cia sprendima
>>> galima padaryt el. valdiklio pagalba. nereikia mechanikos.
>>> jei mes gincyjames tik apie tai, kad tam tikru momentu perjungdamas
>>> pavara, tu sugaisti daugiau laiko paciam perjungimui, nei kad islostum
>>> didesnio sukimo momento deka perjunges pavara - tai as tam 
>>> nepriestaravau
>>> niekur.
>>> o jei vis dar manai, kad 'apsimoka' bruzint zemesne pavara, kai jau 
>>> sukimo
>>> momento kreive leidziasi zemyn, bet tu siekti max galingumo, tai tu
>>> laimesi ne draga, bet top speed arba max-svorio tempimo i kalna 
>>> varzybas,
>>> bet ne maksimalaus pagreitejimo.
>>>
>>>>
>>>> Taip kad pries garsiai rekdamas ant viso groupso kaip kazkas nusisneka,
>>>> pirma pasidomek pats kas yra kas. O tai bus kaip daugeliui ap0ku cia
>>>> esanciu, pizdelina o poto pamato kad huij, viskas atvirksciai.
>>>>
>>>>
>>>> "CodeC"<co@coco.cc>  wrote in message
>>>> news:ht2kei$1h0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 05/19/2010 05:47 PM, nagi kagi wrote:
>>>>>> On 05/19/2010 05:00 PM, CodeC wrote:
>>>>>>> didenis torkas->didesnisp pagreitis->
>>>>>>
>>>>>> Cia manau yra tavo feilas. Pagal tave gaunas, kad vaziuoji max torku 
>>>>>> ir
>>>>>> daugiau gazuot nereikia. Galu gale gausis, kad vaziuoji vienodu
>>>>>> greiciu,
>>>>>> pagreitis nulinis (juk jei gazuosi kris sukimo momentas, o pagreitis
>>>>>> dides).
>>>>>
>>>>> tai tam ir yra transmisija. kad palaikant max torque ir perjunginejant
>>>>> pavaras gauti maksimalu pagreitejima. beje, kazkur rasiau, kad as
>>>>> rasau su dviem salygom - kad nuostoliai perdavimuose nuliniai ir
>>>>> pavaru perjungimas idealus - be lag'o. t.y. diskutuojam apie du
>>>>> skirtingus dalykus - teorija ir praktika, kuri kiekvienu atveju jau
>>>>> bus individuali. aisku, tai nereiskia, kad praktika prasilenkia su
>>>>> teorija, tiesiog atsiranda kiekvienun atveju skirtingi veiksniai,
>>>>> kuriuos reik ivertinti. bet pradzioj fleimo gincas buvo apie tai, kas
>>>>> yra kelias, greitis ir pagreitis, ir kaip jie susije laike.
>>>>> ismatuojamas dydis yra sukimo momentas (jega), o galia tik
>>>>> iskaiciuojamas. tu iskaiciuojamu galima turet net kelis, bet teoriniam
>>>>> modeliui sudaryti uztenka to vieno pradinio - empirinio dydzio.
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Paprasciausiai galima i problema ziureti taip: reikia m mases masina
>>>>>> ibegeti iki kuo didesnio greicio per kazkiek laiko. Tai yra suteikti
>>>>>> kinetine energija E per laika t. O tai yra GALIA.
>>>>>> Is to seka, kad reikia kiek imanoma labiau balansuoti ant maximalios
>>>>>> variklio generuojamos galios (arkliai).
>>>>>>
>>>>>> Nedraskyk man akiu tik.
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>