Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: CodeC
Data: 2010-05-19 16:19:54
On 05/19/2010 04:09 PM, Dainiushas wrote:
> kodekai, ką rūkai, kad toks šustras?

taikos pypke. siaip as to saito neskaiciau, tiksliau skeiciau turbut gal 
pries 5 metus. kas yra kelio, greicio isvestines ir tangentinis 
pagreitis prisimenu dar is mokyklos.
ir bent jau argumentais kazkokiais atsakineju, o ne 'ka rukai'. gal nori 
parsyt kurioje vietoje as neteisus ir kaip logiskai susieti tokius va 
YZF teiginius:

"dragui reikia max arkliu o ne torko."
ir
"Tik kadangi pas dyzeli dx momento yra ir prie zemesniu apsuku tai 
didelio skirtumo ar suksi iki 4 ar iki 3.5 nebus"
ir
"Reikia ziureti i torko kreive (ir ag, kad greiciau ir patogiau butu) o 
taip pat i perdavimo santykius (begius)."


>
> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
> news:ht0l6l$pr5$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 05/19/2010 03:17 PM, YZF wrote:
>>>
>>> "Tomas" <didzkis@gmail.com> wrote in message
>>> news:ht0kog$oup$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> lenktynes laimi sukimo momentas - o mašinas parduoda arkliai.
>>>>
>>>> Arkliai reikalingi kad išlaužt maksimalų auto greiti.
>>>> O kad kuo greičiau įsibėgėt reikalingas dahuja torko.
>>>>
>>>> Jei būtų lenktynės kieno mašina daugiau įsibėgės nuo Kauno iki
>>>> Klaipėdos tai laimės su daugiau arklių. Ir tai dar priklauso.
>>>>
>>>> Hau.
>>>>
>>>> YZF kaip motociklininkas turėtų žinot kuom skiriasi 4cil britva nuo V2
>>>> pirdos.
>>>>
>>>
>>> Tomai, ar zinai koks yra F1 bolido sukimo momentas?
>>>
>>> Na arkliu jie turi tarkim 800Ag.
>>>
>>> Tai dabar pritaikyk savo teorija ir pasakyk kiek gi jos turetu tureti
>>> sukimo momento (tavo manymu).
>>>
>>> :)
>>>
>>>
>>
>> blemba kaip tu graudziai atrodai. nesigaudai nei dydziuose, nei
>> savokose nei kaip jie vienas su kitu susije. gali rasyt ir toliau,
>> pasijuoks daug kas smagiai.
>> cia va gali pasiskaityt lietuviskai, kad nemirtum toks tupas:
>> http://www.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=20
>> panasu kad tu daug ka tik akim pravaziuojant 'pavaikes'.
>>
>>