Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: YZF
Data: 2010-05-20 16:25:59
"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
news:ht3crt$d6c$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/20/2010 04:09 PM, Sharkius wrote:
>> Gal tu geriau kada pasijamk ir issinuomok koki G meteri ir pasibandyk 
>> kaip
>> atrodo pagreitejimas su tavo dyzeliu antru begiu tarpe tarp 4-4,5krpm ir
>> kaip atrodo treciu begiu tarp 2-3krpm. nes matyt kad teoriskai tau 
>> nedaeina
>> kas prie ko, tai bent ramiai sau dragint galesi i rodykles ziuredamas.
>
> bet kazkaip nelabai matau protingu argumentu pries (moksla). apart 
> teiginiu kad 'tu nieko nezinai'.


Tau duodami argumentai, bet tu kazkodel i juos neziuri arba paziuri ir 
patyli ir juos ismeti pro langa. Tai jeigu uzsimerki pries argumentus tai 
pats kaltas.

>
> gal protingieji kurmiai pabandytu vaizdziai paaiskinti, kaip tada va sitas 
> roadsteris is vietos begejasi taip, kaip dar toli morkom sikt visiem 
> high-end petrol varikliam. atkreipiam demesi kokia jo variklio *galia* nuo 
> 0 rpm. jei dar angliskai pora zodziu kertat, tai siulau ir pasiskaityt, 
> gal praeis noras su vejo malunais kovot.
>
> http://www.teslamotors.com/performance/acceleration_and_torque.php
>
>

blet. tu gal atsibusk ar ka? mes apie vidaus degimo variklius kalbam o ne 
apie el.motorus.

Tu paziurek koks juokingas jo top speedas nes su vienu begiu jis didelio 
greicio pasiekti negali.

Jeigu tu naudosi drage TIK VIENA BEGI (kaip tesla) tada geriausias pagreitis 
bus su tuo vienu begiu. Bet mes kalbam apie 3 ir daugiau begiu panaudojima.