Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: YZF
Data: 2010-05-20 15:47:38
"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
news:ht39qt$7e4$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/20/2010 03:14 PM, YZF wrote:
>> dabar po truputi pagaunu esme kur pas tave yra promachas visoje tavo
>> teorijoje. Tu neivertini jog su kiekviena aukstesne pavara, sukimo
>> momentas i ratus gaunasi per tam tikra koeficienta mazesnis. O ne toks
>> pats kaip su priestai buvusia - zemesne pavara.
>
> tai kad nepagauni. transmisija vidaus degimo varikliui reikalinga 
> islyginti nelygia sukimo momento kreive.

kas cia per teorija? niekas nieko nelygina, variklio parametrai kokie yra
tokie yra. o jeigu skaiciuoji tai kas gaunasi kitame transmisijos gale, ten
kur ratai, tai kreive ne tiek issilygina kiek apskritai sumazeja.
(suk.momentas sumazeja)

aisq toli grazu ten iki to
> istiesinimo, bet bent jau gali is vietos pajudet. va del ko el. varikliams 
> bent jau teoriskai nereikia pavaru dezes. nes ju sukimo momentas nuo pat 0 
> rpm yra max. praktiskai atsiranda kitos priezastys, tik cia sprendima 
> galima padaryt el. valdiklio pagalba. nereikia mechanikos.
> jei mes gincyjames tik apie tai, kad tam tikru momentu perjungdamas 
> pavara, tu sugaisti daugiau laiko paciam perjungimui, nei kad islostum 
> didesnio sukimo momento deka perjunges pavara - tai as tam nepriestaravau 
> niekur.

Laikas, sugaistas pavaru perjungimui, nors ir yra svarbus faktorius, nera
pagrindinis faktorius. Su kiekvienu aukstesniu begiu, sumazejes sukimo
momentas - esme. (Ir taip pat labai svarbu begiu ilgumai (perdavimai) beigi
pati sukimo momento kreive.)

> o jei vis dar manai, kad 'apsimoka' bruzint zemesne pavara, kai jau sukimo 
> momento kreive leidziasi zemyn, bet tu siekti max galingumo, tai tu 
> laimesi ne draga, bet top speed arba max-svorio tempimo i kalna varzybas, 
> bet ne maksimalaus pagreitejimo.
>


visiska ir totali nesamone. Absoliutus briedas.


Zemiau prisegu HDI variklio sukimo momento ir ag kreive. Paemiau pirma
pasitaikiusia is googlo.

Jeigu tu, pagal savo teorija, nori pasakyti kad nuo 0 iki 100 toji masina
isibeges greiciau sukdama iki 2200rpm (nes iki ten suk.momentas yra
didziausias) o ne iki 4000rpm, tai tau bet kuris 'praktikas' o ne teoretikas
pakartos ta pati ka jau rasiau: nesamone visiska. period.