Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: CodeC
Data: 2010-05-20 17:06:19
On 05/20/2010 04:51 PM, YZF wrote:

> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message

> tu kuri metu fail'a.Stabiliai gautum toki apdovanojima jeigu toks
> dalykas butu renkamas.
>
> Niutonai visur tie patys, tik el.mobilis NETURI PAVARU o vidaus degimo
> TURI PAVARAS ir mes kalbam apie ta atveji kaip geriau elgtis SU
> PAVAROMIS. T.y. el.variklis,kaip ir skalbimo masina arba zoliapjove, i
> sita musu aptariamu varikliu kategorija isviso nepatenka.

el. motora cia itraukiau tik del to, kad tau akivaizdziai irodyt, kad
klysti. tu teigi, kad pagreitejimui svarbiausias galingumas (turbut koki
10 kart paminejai). as teigiu - kad sukimo momentas. pas ta roadsteri
sukimo momentas jau is vietos maksimalus, o galingumas nykstamai mazas.
beto, galingumas pika pasiekia tik tada, kai sukimo momentas jau pradeda
mazeti. bet greitejimas sito roadsterio yra maksimalus nuo pats pradziu,
nuo 0 rpm. atkreipk demesi - greitejimas, ne greitis. t.y. pagreicio
isvestine laiko atzvilgiu. taip kaip cia gaunas ka? nenori paaiskint man
panasiais argumentais, o ne 'el varikli lyginti nekorektiska, tu nieko
nzn ir pan.'. nes cia ne argumentai.
pavaras pamirsk, nes tu jas naudoji tik netobulai variklio
charakteristikai pataisyti.

beje, visai nesunku sulyginti tokius dalykus: stovimoj pozicijoj, abieju
(benzo ir elektros) rpm 0, galingumai nykstamai mazi, skiriasi tik
sukimo momentas kardinaliai. kodel pradedant vaziuoti elektrinis raus is
vietos, o benzininis ne? bendzas rauti prades tik tada, kai prades kilti
sukimo momentas, elektra tuo tarpu aisku jau bus toli priekyje. tai kai
jau tas bendzas pradeda vaziuot, ka reik daryt, kad jis ir toliau
vaziuotu (nes baigiasi pavaros ilgis)?