Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: CodeC
Data: 2010-05-20 15:27:09
On 05/20/2010 03:14 PM, YZF wrote:
> dabar po truputi pagaunu esme kur pas tave yra promachas visoje tavo
> teorijoje. Tu neivertini jog su kiekviena aukstesne pavara, sukimo
> momentas i ratus gaunasi per tam tikra koeficienta mazesnis. O ne toks
> pats kaip su priestai buvusia - zemesne pavara.

tai kad nepagauni. transmisija vidaus degimo varikliui reikalinga 
islyginti nelygia sukimo momento kreive. aisq toli grazu ten iki to 
istiesinimo, bet bent jau gali is vietos pajudet. va del ko el. 
varikliams bent jau teoriskai nereikia pavaru dezes. nes ju sukimo 
momentas nuo pat 0 rpm yra max. praktiskai atsiranda kitos priezastys, 
tik cia sprendima galima padaryt el. valdiklio pagalba. nereikia mechanikos.
jei mes gincyjames tik apie tai, kad tam tikru momentu perjungdamas 
pavara, tu sugaisti daugiau laiko paciam perjungimui, nei kad islostum 
didesnio sukimo momento deka perjunges pavara - tai as tam 
nepriestaravau niekur.
o jei vis dar manai, kad 'apsimoka' bruzint zemesne pavara, kai jau 
sukimo momento kreive leidziasi zemyn, bet tu siekti max galingumo, tai 
tu laimesi ne draga, bet top speed arba max-svorio tempimo i kalna 
varzybas, bet ne maksimalaus pagreitejimo.

>
> Taip kad pries garsiai rekdamas ant viso groupso kaip kazkas nusisneka,
> pirma pasidomek pats kas yra kas. O tai bus kaip daugeliui ap0ku cia
> esanciu, pizdelina o poto pamato kad huij, viskas atvirksciai.
>
>
> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
> news:ht2kei$1h0$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 05/19/2010 05:47 PM, nagi kagi wrote:
>>> On 05/19/2010 05:00 PM, CodeC wrote:
>>>> didenis torkas->didesnisp pagreitis->
>>>
>>> Cia manau yra tavo feilas. Pagal tave gaunas, kad vaziuoji max torku ir
>>> daugiau gazuot nereikia. Galu gale gausis, kad vaziuoji vienodu greiciu,
>>> pagreitis nulinis (juk jei gazuosi kris sukimo momentas, o pagreitis
>>> dides).
>>
>> tai tam ir yra transmisija. kad palaikant max torque ir perjunginejant
>> pavaras gauti maksimalu pagreitejima. beje, kazkur rasiau, kad as
>> rasau su dviem salygom - kad nuostoliai perdavimuose nuliniai ir
>> pavaru perjungimas idealus - be lag'o. t.y. diskutuojam apie du
>> skirtingus dalykus - teorija ir praktika, kuri kiekvienu atveju jau
>> bus individuali. aisku, tai nereiskia, kad praktika prasilenkia su
>> teorija, tiesiog atsiranda kiekvienun atveju skirtingi veiksniai,
>> kuriuos reik ivertinti. bet pradzioj fleimo gincas buvo apie tai, kas
>> yra kelias, greitis ir pagreitis, ir kaip jie susije laike.
>> ismatuojamas dydis yra sukimo momentas (jega), o galia tik
>> iskaiciuojamas. tu iskaiciuojamu galima turet net kelis, bet teoriniam
>> modeliui sudaryti uztenka to vieno pradinio - empirinio dydzio.
>>
>>>
>>> Paprasciausiai galima i problema ziureti taip: reikia m mases masina
>>> ibegeti iki kuo didesnio greicio per kazkiek laiko. Tai yra suteikti
>>> kinetine energija E per laika t. O tai yra GALIA.
>>> Is to seka, kad reikia kiek imanoma labiau balansuoti ant maximalios
>>> variklio generuojamos galios (arkliai).
>>>
>>> Nedraskyk man akiu tik.
>>
>