Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: CodeC
Data: 2010-05-20 09:22:10
On 05/19/2010 05:47 PM, nagi kagi wrote:
> On 05/19/2010 05:00 PM, CodeC wrote:
>> didenis torkas->didesnisp pagreitis->
>
> Cia manau yra tavo feilas. Pagal tave gaunas, kad vaziuoji max torku ir
> daugiau gazuot nereikia. Galu gale gausis, kad vaziuoji vienodu greiciu,
> pagreitis nulinis (juk jei gazuosi kris sukimo momentas, o pagreitis
> dides).

tai tam ir yra transmisija. kad palaikant max torque ir perjunginejant 
pavaras gauti maksimalu pagreitejima. beje, kazkur rasiau, kad as rasau 
su dviem salygom - kad nuostoliai perdavimuose nuliniai ir pavaru 
perjungimas idealus - be lag'o. t.y. diskutuojam apie du skirtingus 
dalykus - teorija ir praktika, kuri kiekvienu atveju jau bus 
individuali. aisku, tai nereiskia, kad praktika prasilenkia su teorija, 
tiesiog atsiranda kiekvienun atveju skirtingi veiksniai, kuriuos reik 
ivertinti. bet pradzioj fleimo gincas buvo apie tai, kas yra kelias, 
greitis ir pagreitis, ir kaip jie susije laike.
ismatuojamas dydis yra sukimo momentas (jega), o galia tik 
iskaiciuojamas. tu iskaiciuojamu galima turet net kelis, bet teoriniam 
modeliui sudaryti uztenka to vieno pradinio - empirinio dydzio.

>
> Paprasciausiai galima i problema ziureti taip: reikia m mases masina
> ibegeti iki kuo didesnio greicio per kazkiek laiko. Tai yra suteikti
> kinetine energija E per laika t. O tai yra GALIA.
> Is to seka, kad reikia kiek imanoma labiau balansuoti ant maximalios
> variklio generuojamos galios (arkliai).
>
> Nedraskyk man akiu tik.