Tema: Re: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: RaR
Data: 2010-05-19 15:06:15
Aš nesuprantu ką čia filosofuoti - geriausiai praktika parodys. Šiaip, be abejo, greičiausiai važiuosi kai greičiausiai ratai suksis - tai yra kai variklis bus ties redlainu. Praktiškai riboti gali tik jei pradedant važiuoti ties redlainu neužteks torko mašiną į priekį stumti, jei ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis sankabos sukibimui, ar ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis ratų sukibimui. Jei variklis pakankamai galingas, sankaba stipri, ratų sukibimas geras, o mašina lengva - tada redlainas, kitu atveju mažini apsukas, atsižvelgdamas į silpnas vietas.