Tema: Re: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: CodeC
Data: 2010-05-19 17:26:46
On 05/19/2010 05:16 PM, YZF wrote:
> Kuo daugiau torko tuo geriau. Klausimas tik kas darosi su apsukomis ir
> kur jos randasi. Geriausia kai labai daug torko ir labai daug apsuku
> tada buna geriausia. O kai daug torko ir mazai apsuku vs mazai torko ir
> daug apsuku tai ir reikia ziureti i kreives ir begiu perdavimus
>

tik reik suprasti, kad transmisijos perdavimo koef. vienodas ir torkui 
ir apsukom.
drago tikslas yra kuo greiciau 'surinkti' didesnes apsukas. tai 
tiesiogiai priklauso nuo variklio sukimo momento, kuo jis didesnis, tuo 
ratam lengviau nugalet i judejimo krypciai priesinga puse nukreipta 
sunkio jega (ir trinties iskaitant nuostolius). tai reiskia, kad kuo 
mazesnis sukimo momentas, tuo daugiau laiko prireiks surinti toms 
apsukoms, is ko nesunku suprasti, kad drago trasa isveiksi per ilgesni 
laika.

>
> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ht0r34$5m9$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na gal ir taip, nesvarbu kokia ta auto masė, vis tiek prie didesnio
>> torko smarkiau greitės. Jeigu nepasitikima pojūčiais, turbūt,
>> perjunginėti bėgius reikėtų tada, kai perjungus į aukštesnę pavarą iš
>> karto bus maksimalus torkas.
>>
>>
>>
>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message
>> news:ht0o5s$vmm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message
>>> news:ht0l8c$puh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Bet tai nuo mašinos svorio juk irgi priklauso?
>>>
>>> Nuo masinos svorio priklauso pagreitis. Kuo sunkesne tuo jis letesnis.
>>>
>>>> Kas kad tu žiūrėsi į tą torko maksimumą, jei variklio ir prie didesnių
>>>> apsukų auto svoris praktiškai nestabdys?
>>>
>>> Nelabai suprantu ka tu cia nori pasakyti....?
>>>
>>>
>>>
>>>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message
>>>> news:ht0kih$oih$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message
>>>>> news:ht0k7n$nrv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Aš nesuprantu ką čia filosofuoti - geriausiai praktika parodys.
>>>>>> Šiaip,
>>>>>> be
>>>>>> abejo, greičiausiai važiuosi kai greičiausiai ratai suksis - tai
>>>>>> yra kai
>>>>>> variklis bus ties redlainu.
>>>>>
>>>>> Sitas dalykas tinka top speedui. Ne dragui.
>>>>>
>>>>>> Praktiškai riboti gali tik jei pradedant važiuoti ties redlainu
>>>>>> neužteks
>>>>>> torko mašiną į priekį stumti,
>>>>>
>>>>> Jeigu neuzteks torko, tai redlaino niekada ir nepasieks. Klausimas
>>>>> siuo
>>>>> atveju butu kiek jo uzteks. Jeigu daug uzteks - tada sukti iki
>>>>> redlaino,
>>>>> bet
>>>>> jeigu jo vos vos uzteks, tada iki to redlaino labai ilgai eis ir
>>>>> laikas
>>>>> bus
>>>>> shvaistomas (dyzelio atvejis).
>>>>>
>>>>>> jei ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis >sankabos
>>>>>> sukibimui,
>>>>>> ar ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis ratų
>>>>>> sukibimui. Jei
>>>>>> variklis >pakankamai galingas, sankaba stipri, ratų sukibimas
>>>>>> geras, >o
>>>>>> mašina lengva - tada redlainas, kitu atveju mažini apsukas,
>>>>>> atsižvelgdamas
>>>>>> į silpnas vietas.
>>>>>
>>>>> Reikia ziureti i torko kreive (ir ag, kad greiciau ir patogiau butu) o
>>>>> taip
>>>>> pat i perdavimo santykius (begius).
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message
>>>>>> news:ht0flk$f0e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Sveiki guru,
>>>>>>>
>>>>>>> vat sedziu ir galvoju kaip cia reik taisyklingai isspauust maximuma
>>>>>>> drage
>>>>>>> su
>>>>>>> turbo dyzeliu, ar kociot iki redline'o ar sakykim ties 3ooo mest
>>>>>>> begius?
>>>>>>> kaip cia yra teisingai?
>>>>>>>
>>>>>>> keli drageriai rekia issijuose mink iki 5k,o as jiem sakau kad
>>>>>>> nesamone.
>>>>>>> Tai
>>>>>>> sakau pasikluasiu tautos expertu ir visokiu masinu jodinetoju
>>>>>>> nuomones.
>>>>>>>
>>>>>>> Ypac domintu kazkokio zmogaus kur viska jis ten prajodinejes
>>>>>>> nuomone.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>