Tema: Re: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: YZF
Data: 2010-05-19 15:12:01
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ht0k7n$nrv$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš nesuprantu ką čia filosofuoti - geriausiai praktika parodys. Šiaip, be
> abejo, greičiausiai važiuosi kai greičiausiai ratai suksis - tai yra kai
> variklis bus ties redlainu.

Sitas dalykas tinka top speedui. Ne dragui.

>Praktiškai riboti gali tik jei pradedant važiuoti ties redlainu neužteks
>torko mašiną į priekį stumti,

Jeigu neuzteks torko, tai redlaino niekada ir nepasieks. Klausimas siuo
atveju butu kiek jo uzteks. Jeigu daug uzteks - tada sukti iki redlaino, bet
jeigu jo vos vos uzteks, tada iki to redlaino labai ilgai eis ir laikas bus
shvaistomas (dyzelio atvejis).

>jei ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis >sankabos sukibimui,
>ar ties tam tikromis apsukomis torkas bus per didelis ratų sukibimui. Jei
>variklis >pakankamai galingas, sankaba stipri, ratų sukibimas geras, >o
>mašina lengva - tada redlainas, kitu atveju mažini apsukas, atsižvelgdamas
>į silpnas vietas.

Reikia ziureti i torko kreive (ir ag, kad greiciau ir patogiau butu) o taip
pat i perdavimo santykius (begius).