Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: YZF
Data: 2010-05-20 16:49:15
"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
news:ht3dn3$em8$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/20/2010 04:25 PM, YZF wrote:
>>
>> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
>> news:ht3crt$d6c$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 05/20/2010 04:09 PM, Sharkius wrote:
>>>> Gal tu geriau kada pasijamk ir issinuomok koki G meteri ir pasibandyk
>>>> kaip
>>>> atrodo pagreitejimas su tavo dyzeliu antru begiu tarpe tarp 4-4,5krpm 
>>>> ir
>>>> kaip atrodo treciu begiu tarp 2-3krpm. nes matyt kad teoriskai tau
>>>> nedaeina
>>>> kas prie ko, tai bent ramiai sau dragint galesi i rodykles ziuredamas.
>>>
>>> bet kazkaip nelabai matau protingu argumentu pries (moksla). apart
>>> teiginiu kad 'tu nieko nezinai'.
>>
>>
>> Tau duodami argumentai, bet tu kazkodel i juos neziuri arba paziuri ir
>> patyli ir juos ismeti pro langa. Tai jeigu uzsimerki pries argumentus
>> tai pats kaltas.
>
> vienintelis argumentas apibendrinus - tu nieko nebandei, todel nusisneki. 
> nekalbant jau kad niekuo neparemtas, tai dar ir labai jau 'moksliskas'.
>

As ne sitokius argumentus turejau omeny.

>>
>>>
>>> gal protingieji kurmiai pabandytu vaizdziai paaiskinti, kaip tada va
>>> sitas roadsteris is vietos begejasi taip, kaip dar toli morkom sikt
>>> visiem high-end petrol varikliam. atkreipiam demesi kokia jo variklio
>>> *galia* nuo 0 rpm. jei dar angliskai pora zodziu kertat, tai siulau ir
>>> pasiskaityt, gal praeis noras su vejo malunais kovot.
>>>
>>> http://www.teslamotors.com/performance/acceleration_and_torque.php
>>>
>>>
>>
>> blet. tu gal atsibusk ar ka? mes apie vidaus degimo variklius kalbam o
>> ne apie el.motorus.
>
> ane? o as maniau kad apie fizikikiu dydzius kalbam. ar auto su vidaus 
> degimo varikliu jau kiti desniai galioja nei su elektriniu?
>

mes kalbam apie tai  "kaip draginti su dyzeliu" t.y. toks sios temos 
pavadinimas.Perskaityk ji dar karta, gal suprasi? el.automobiliai neturi 
begiu, tai ka ten dar jame veikti? Duodi gazo ir lauki.

>>
>> Tu paziurek koks juokingas jo top speedas nes su vienu begiu jis didelio
>> greicio pasiekti negali.
>>
>
> tai gal apsispresk viena karta ko tu sieki, top speed ar maksimalaus 
> pagreitejimo. toks vaizdas kad net nesupranti apie ka snekam.

tu neplak visko i viena vieta. Pamatei zodi "top speed" ir jau bandai ji 
pritempti prie draginimo su dyzeliu? Siuo atveju as turejau omeny kad 
el.mobilis turi dideli torka (valio) bet neturi begiu, todel top speed pas 
ji ir mazas. Bet cia ne prie drago o siaip pastebejimas apie jo ahujena 
performansa kuris neva atpisa visus kitus auto siai dienai.


> tikrai neprasyk kad vel cituociau kurioj vietoj tu sau priestarauji, nes 
> tai darai kas antram sakiny.
>

As niekur nepriestarauju ir tose vietose kur tu bandei izvelgti 
priestaravima - pateikiau normalius argumentus po kuriu tu uztilai. Vel nori 
kalbeti apie isgalvotus priestaravimus? Rasyk konkreciai ir as parasysiu 
konkretu atsakyma ir vel tau teks uztilti. Cia tu nesupranti apie ka kalba, 
o ne as ar kiti cia rasantys.


>> Jeigu tu naudosi drage TIK VIENA BEGI (kaip tesla) tada geriausias
>> pagreitis bus su tuo vienu begiu. Bet mes kalbam apie 3 ir daugiau begiu
>> panaudojima.
>
> tu begius naudoji tam, kad islaikyt variklio max sukimo momenta 
> greitejant, ar tau tas niekaip nedaeina? teslai to daryt nereikia, nes pas 
> ja ir taip jis maksimalus nuo pat 0 rpm iki tokiu apsuku, kuriu dar net 
> nepasieksi, nes baigsis drago trasa.

Maksimalus sukimo momentas yra VIENAME TASKE.Visuose kituose taskuose jis 
nebemaksimalus. Bet kai dragini tai buni ne viename taske o visame 
diapazone. Ir tau aiskina zmones kad diapazonas zemesniu begiu nuo max torko 
tasko einant link max arkliu tasko YRA GERIAU negu diapazonas nuo pradzios 
iki max torko tasko su aukstesniu begiu. Kartok kol daeis.


> a, dar viens variantas kurio neaptarem. tavo teorija gali bet but 
> teisinga, jei tu drago trasa laikai n kilometru oro uosto taka.
> bet cia jau top speed varzybos, ar tau taip neatrodo?
>
>

atskaitos taskas 0-100km/h arba 0-150km/h t.y. bet kuriuo atveju KAI 
PRISIREIKIA JUNGTI PAVARAS.

Va dabar tu ir mastyk mastyk, jau pradedi pagauti kur tavo promachas. Ne 
apie draga "su vienu begiu" mes kalbam. Nope. Apie pavaru perjunginejimus.