Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-05-20 17:28:57
viską aš paminėjau, kai jau pradėsi piešt torko kreives, tai rpm'ai ten nori 
nenori atsiras

"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message 
news:ht3equ$gm8$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "CodeC" <co@coco.cc> wrote in message 
> news:ht3egh$g2k$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 05/19/2010 02:12 PM, Dainiushas wrote:
>>> žiuri variklio torko kreivę, transmisijos perdavimus, paišaisi torką ant
>>> ratų skirtingomis pavaromis ir viskas taps daugiau nei akivaizdu :)
>>
>> dainiushai, bet bl pats irgi geras pizdelintojas. is pradziu pats parasai 
>> ta pati ka as kitais zodziais, poto prisijungi prie YZF ir varai 
>> priesingai. 10 balu!
>>
>
>
> tu neuzsikabink uz zodzio "torkas" nes dainiusas nepaminejo kad reikia 
> ziureti ir i apsukas ir i a.g. kreive kuri yra TIESIOGIAI susijusi su 
> torku ir apsukom.
>
>>>
>>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message
>>> news:ht0flk$f0e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sveiki guru,
>>>>
>>>> vat sedziu ir galvoju kaip cia reik taisyklingai isspauust maximuma
>>>> drage su turbo dyzeliu, ar kociot iki redline'o ar sakykim ties 3ooo
>>>> mest begius? kaip cia yra teisingai?
>>>>
>>>> keli drageriai rekia issijuose mink iki 5k,o as jiem sakau kad
>>>> nesamone. Tai sakau pasikluasiu tautos expertu ir visokiu masinu
>>>> jodinetoju nuomones.
>>>>
>>>> Ypac domintu kazkokio zmogaus kur viska jis ten prajodinejes nuomone.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>
>