Tema: Re: OFf: kaip dragint su dyzeliu?
Autorius: Rokis
Data: 2010-05-19 14:33:12
butent kaip ir dauguma sake.
o cia panasumai i tavo oponento su zopeliu

Variklis

Variklio kodas C20LET
Variklio vieta priekyje skersai
Kuro rūšis benzinas
Kuro tiekimo sistema Multipoint Injection
Maks. galia 150 kW (204 AG) prie 5600 aps/min
Maks. sukimo momentas 280 N·m prie 2400 aps/min


Konstrukcija vienaeilis 4
Darbinis tūris 1998 cc
Cilindro skersmuo 86 mm
Stūmoklio eiga 86 mm
Dujų skirstymo konstrukcija DOHC
Vožtuvų sk. cilindrui 4
Bendras vožtuvų sk. 16
Suspaudimo laipsnis 9 : 1
Oro tiekimo sistema T

tik ten dar cips inmestas ir pasukti kw i virsu iki 172 KW.

Beje vaziavau su tavo ir vaziavau su taja.. yra skirtumas


"HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message 
news:ht0i5n$jr4$1@trimpas.omnitel.net...
> na tai gaunasi, kad reikia iki 4k mint ir bus maximumas?
>
>
> "Rokis" <rokis@inbox.lt> wrote in message 
> news:ht0hrt$j9p$1@trimpas.omnitel.net...
>> Variklio vieta priekyje skersai
>> Kuro rūšis dyzelinas
>> Kuro tiekimo sistema Common Rail
>> Maks. galia 79 kW (107 AG) prie 4000 aps/min
>> Maks. sukimo momentas 250 N·m prie 1750 aps/min
>>
>>
>> Konstrukcija vienaeilis 4
>> Darbinis tūris 1997 cc
>> Cilindro skersmuo 85 mm
>> Stūmoklio eiga 88 mm
>> Dujų skirstymo konstrukcija SOHC
>> Vožtuvų sk. cilindrui 4
>> Bendras vožtuvų sk. 16
>> Suspaudimo laipsnis 17.6 : 1
>> Oro tiekimo sistema T
>>
>
>
>