Tema: Re: plasma
Autorius: Sniegas
Data: 2017-04-20 21:47:37
Na, juokas juokais, bet mano akys nevienodai spalvas rodo. Viena rodo
truputį daugiau į raudonumą, kita į mėlynumą. Tą ypač matau rytais tik
pramerkęs akis. Ir dabar jūs man pasakykit, kokia iš tikrųjų mano matomo
daikto spalva ir kuri mano akis teisingą spalvą rodo? Viena akis rodo labiau
šaltesnį, mėlynesnį vaizdą, kita labiau šiltą, į raudonumą.

"Caponi"  parašė naujienų news:odanqg$mm8$1@trimpas.omnitel.net...

Žr. detalizaciją vienu postu žemiau. O bendrai - jei, pvz., ant nuotraukos
matai, kad vienas telikas rodo šviesiau, o kitas tamsiau, tai tu blet Vanga
su krištoliniu rutuliu, jei sugebi užtikrintai pasakyt, kuris jų
sureguliuotas teisingai. Bet kad skirtumas yra, tai akivaizdu bus bet kam,
net ir iš nuotraukų.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/