Tema: Re: plasma
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-15 12:23:00
Nu pagal plazmistų viešai reiškiamas mintis - taip. Technlogija axujnna,
tokių daugiau nebegamina, tai naujų negausi.  Ir čia išlenda toks super
pasiūlymas - dydis pagal visokias teorines lenteles pats tas, aparatas, bent
pagal aprašymą, nenujotas ir dar nesenas, kaina zjbs - ką čia galvot? Juo
labiau, kad toj temoj ne vienas siūlė ten ir kažkokius keistus mainus tipo 2
kažkokie LCD į kažkokią 1 plazmą.
Kaip ir rašiau, aš nutrom čiuju, kad ir plazmistam ta kaina objektyviai
visai neskani atrodė (nu arba visi newsiniai plazmistai biedni ir net
pamačius tokį pasiūlymą, kurio daugiau gali ir nesulaukt, ten 1kEur su
kapeikom kiekvienam iš varvinusių seiles yra baisingos babkės), bet faktas
lieka faktu, argumentacijas kodėl kas nepirko išdėstytas raštu gali pats
pasiskaityt, jei labai jau aktualu, copy-pastint nematau prasmės.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/