Tema: Re: plasma
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-20 16:25:37
Aha, matysis realus skirtumas tarp kopijos ir kopijos kopijos, jei aš tas
kopijas matysiu gyvai. Bet jei tu man jas parodysi per kreivai rodantį
monitorių, prieš tai pafotografavęs su "exposurais", tai rezultate matysis,
kad vaizdelis skiriasi, bet bbž kas tan originaliai darosi.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/