Tema: Re: plasma
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-15 16:41:44
On 2017-04-15 13:06, Sniegas wrote:
> Kuris čia iš plazmistų gyrėsi, kad vienu kartu TRIS plazmas paėmė ir
> nežino, kur dvi likusias dėti? Nes pigiai gavo. Manau kainoje rakštis,
> ne dydyje.

Njusų dalyvio, kuris tuo gyrėsi, nepamenu, gal ką praleidau, bet kartą
man pačiam buvo pagunda iš Carrefour nusinešti paskutines dvi 42"
plazmas už labai juokingą kainą. Tiesiog pirkau ten maisto produktus ir,
žiūriu, vyksta paskutinis išpardavimas! Veiksmas vyko 2013 ar 2014
metais, Carrefour tuštino panasonic plazmų sandėlio likučius. Kainavo
jau nepamenu kiek, bet tikrai labai pigiai, todėl vos nesusigundžiau
nusipirkti ir susimesti į bagažinę iš esmės nereikalingus daiktus :]

Taip pat 65VT60 pirkau tik dėl to, jog juos nuėmė nuo gamybos ir jei
nebūčiau nusipirkęs, neturėčiau. Momentas buvo žiauriai nepalankus
tokiam pirkiniui, nes nusimatė po nepilnų metų labai tolimas kraustymasis.

Tad, tiesos tame, jog kažkas pirko vien dėl kainos ar gamybos nutraukimo
fakto, yra tikrai daug.

p.s. dabar jau Sniegas grįžo į njusus pilna apimtimi. Ne tik kad grįžo,
bet ir apie plazmas diskutuoja! :]