Tema: Re: plasma
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-15 17:55:43
On 2017-04-15 17:01, Caponi wrote:
> Tai tu gal ir taip, o va kiti džiaugiasi 46", tai gal neadvokatauk...

Negalima advokataut? Kodėl? Gal, visgi, leistum, nes labai norėčiau!
Ačiū iš anksto! ;)

> o plazmistai sakė, kad
> kaina zajabys, ir nepaisant to, kad praktiškai visi, išskyrus tave, turi
> mažesnius aparatus, kuriuos žiūri iš per dielių atstumų, niekas
> nesuskubo jo pirkt, aiškindami, kad būtent "per didelis" (o juk tokių
> nebūna, ar ne? :-)), o ne per brangus, per senas ar per prastas.

Tu suplaki į krūvą "plazmą", "tv dydį" ir atskirų individų subjektyvią
nuomonę apie "per didelį teliką", kuri yra niekuo nepagrįsta, apart
individo empirinių pojūčių, jog "jam gera žiūrėti ir iš 5 metrų į 32"
teliką" ir gauni kažkokias nenuspėjamas išvadas. Matyt, naudoji
randominės generacijos metodą išvadom daryti :) Man net įtikinamiau
atrodydavo senieji Sniego argumentai, jog "plazma yra šūdaz ir taškas" :]

Jau nusibodo kartotis, todėl neberašysiu vėl tų pačių paaiškinimų, kodėl
žmonės, išreiškę teigiamą nuomonę apie parduodamo daikto kainą, nepuolė
jo pirkti. Nusibodo.

O apie "per didelis TV", jau irgi viską parašiau ir nematau prasmės
aiškinti kitų žmonių nuomonės šiuo klausimu. Faktas tik toks, jog jei
žmogus turi galimybę sofą pastatyti bent 2.5m nuo 65" FHD teliko ir
galvoja, jog 65" FHD telikas bus per didelis, tai jis elementariai
klysta. Na, arba taip save ramina taupydamas pinigus.

Jei aš pataikaudamas taip galvojančiam asmeniui pasakyčiau "taip taip,
per didelis, pirk mažesnį", aš jį tiesiog apgaučiau, ko negaliu sau leisti.