Tema: Re: plasma
Autorius: pininfarina
Data: 2017-04-17 21:45:59
Yra skaiciuokle:

http://myhometheater.homestead.com/viewingdistancemetric.html

Remdamasis savo patirtim, dristu teigti, kad skaiciuoja labai normaliai.
Ir gaunam, kad 75" telikui recommended THX viewing distance yra 2,6m
Taip kad gali buti ir 3x3, t.y. 9kv.m. kambarys :)

"Xeen"  wrote in message news:od30pf$2pv$1@trimpas.omnitel.net...

kad sutilps tai neabejoju. ir didesnis sutilptu.
net gal ir 150 coliu. ir sienos nereiketu tvarkyti :) kiek ant remonto
susitaupytu.

nu bet tu man paaiskink, patalpa beveik 3x4, o telikas 75" (pagla
paninfarina). cia jus dar vis rimtai?
man cia jau nesa truputi i vienos ligos simptoma.
jei ji butu dedikuota tik video ziurejimui ir su atatinkamu kambario
ispildymu - tai suprasciau. ir sakyciau kad gal per mazas...tame tarpe
ir kambarys

bet kai sneka vos ne apie virtuve/miegamaji/etc...