Tema: Re: plasma
Autorius: Sniegas
Data: 2017-04-20 17:15:28
Na, tas 2013 metais pirktas Samsungas buvo gana neblogas, berods 32ES6300,
bet kažkodėl ant jo youtube strigo ir per mažas man jis buvo. Į jo vietą
atkeliavo 40ju6472, o 32" sėkmingai sūnus naudoja. Nežinau, kas ten buvo su
youtube, gal wifi per silpnas tame kambaryje, gal kas, sustodavo vaizdas kas
kelios minutės. Bet šiaip geras tv - SAT tiuneris, 3D, viskas jame buvo, ko
aš norėjau.  Buvau į kaimą išvežęs, kur tamstos plazmą noriu vežti, bet
sūnus išsikėlė iš mano namų ir pasiėmė sau tą televizorių. Kaime turiu SAT
lėkštę, tad man reikia ir TV su SAT imtuvu, nes atskiro priedėlio statyti
nenoriu. O 2008 metais pirktas Samsungas iškeliavo į tėvų butą, kur pakeitė
senuką Sharp CRT.

"Bronco"  parašė naujienų news:odaa53$akc$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-04-20 15:14, Sniegas wrote:
> Man taip reikėjo. 2015 metais pakeičiau 2008 metais pirktą Samsungą,
> kitame kambaryje 2016 metais pakeičiau 2013 metais pirktą kitą Samsungą.

Na tai vienas čia skirtingų telikų upgreidas faktiškai, o ne keturi. Tik
2013 > 2016 įtartinai greitai apgreidinta, matyt smasungas 2013-ų metų
labai liūdino.

IMHO, bet iki šiol labai didelio tikslo apgreidintis telikus dažniau,
nei kartą į 5-is metus, nemačiau. Nebent, kažką neprotingo nusiperki ir
paskui greitai pradedi gailėtis.