Tema: Re: plasma
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-16 23:08:09
On 2017-04-16 22:24, Julius wrote:
> O Bronko truputi pasilaužęs parduos už 500€.

Optimistiniai įsivaizdavimai, tikrai :)

> Ir paims primetęs dar
>   štuką tikrai nedaug, apie 3500h žiūrėtą 65VT60 iš Klaipėdos.

Sakai, nedaug čia? Primeskim. Naudotas buvo apie 3 metus maksimum, tai
gaunasi jog į jį spoksota 3 val 15 min. kasdien :/ Nesakau, jog tai
žiūrėjimo rekordas, bet telikas tikrai naudotas gana intensyviai ir
tikrai ne kaip namų kino monitorius.

Jei nepatingėsiu, pažiūrėsiu į savo 50V10 valandas ir tikrai
nenustebčiau, jei jame pamatyčiau labai panašius ar net mažesnius
skaičius, nors jie susidarė per gerokai ilgesnį laiko tarpą. Nes jis
kelis metus naudotas tik kaip namų kino monitorius, paskui pusantrų metų
buvo tiesiog saugomas originalioje pakuotėje ir dabar apie pusantrų metų
po 20 min. į dieną žiniom paspoksot. O gal ir mažiau, nes būna dienų kai
aš jo iš viso neįsijungiu, o spoksau kokią youtube planšetėje kol kavą
geriu :) Žmona irgi jau seniai atsikratė įpročio į teliką spoksot, dabar
spokso tik į savo iPad'ą maistą gamindama ir kažkokias moteriškas laidas
iš youtubes žiūri :)

>   Maniškis ST per nepilnus metus nuvažiavo 2951h.

Įspūdingai! :]

> O anas reiškia
>   tinginiavo visiškai.

Na taip, suprantu dabar kodėl tu sakai, jog "nedaug žiūrėtą" :)

> Va tai būtu atnaujinimas.

Atnaujinimas būtų geras, turėčiau du vienodus telikus :) Tik vieną
gerokai daugiau valandų padrožtą :( Anyway, į virtuvinio teliko apgreidą
štukos eurų nemerksiu ir nėra tikslo antrą tokį patį hiend teliką
pirkti. Veikiau jau pabandyčiau nusiderėti kainą už 65VT30, kad maksimum
kokius 600-650 eur primest. Bus matyt.

> O gal Sniegai tu imk išk Klaipėdos? Tikrai nesigailėsi.
Pritariu.