Tema: Re: plasma
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-15 16:21:07
On 2017-04-15 11:39, Caponi wrote:
> Visiem, t.y. visi plazmistai kaip priežastį, kodėl negriebia tokio
> superdealo, nurodė per didelį dydį, kitų priežasčių įvardinta nebuvo,

Žinok, jau darai juokingus :) Kaip tai nebuvo? Aš pats ir dar bent
vienas dalyvis (o gal ir daugiau) buvo nurodę banalią priežastį - JAU
TURIM PLAZMINIUS TV! Aš dar pridėjau, jog geresnį turiu nei 65ST60. O tu
vėl kaip varna tas pačias tezes karksi :)

Suprask elementarų dalyką - "plazmistai", kaip taisyklė, savo laiku
spėjo nusipirkti plazmas ir jas naudoja iki šiol. Gal nepameni panasonic
plazmų pirkimo bumo grupse 2012 metų pabaigoje, 2013-ų pradžioje?

O kas nespėjo, tas kažką kitą nusipirko ir nepuls strimgalviais to
daikto keisti į naudotą teliką iš skelbimų. Žmonės būna tiesiog neperka
naudotų daiktų ir viskas. Ypač, jog tie naudoti plazminiai yra gana
brangūs ir neaišku kodėl juos žmonės parduoda, o garantijų tai nėra...