Tema: Re: plasma
Autorius: Xeen
Data: 2017-04-17 21:16:15
kad sutilps tai neabejoju. ir didesnis sutilptu.
net gal ir 150 coliu. ir sienos nereiketu tvarkyti :) kiek ant remonto
susitaupytu.

nu bet tu man paaiskink, patalpa beveik 3x4, o telikas 75" (pagla
paninfarina). cia jus dar vis rimtai?
man cia jau nesa truputi i vienos ligos simptoma.
jei ji butu dedikuota tik video ziurejimui ir su atatinkamu kambario
ispildymu - tai suprasciau. ir sakyciau kad gal per mazas...tame tarpe
ir kambarys

bet kai sneka vos ne apie virtuve/miegamaji/etc...