Tema: Re: plasma
Autorius: Julius
Data: 2017-04-17 08:02:14
Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> Wrote in message:

> Už 400 EUR štai ką gali paimt:
>
> https://www.skelbiu.lt/skelbimai/panasonic-tx-p46-g10e-28107501.html
>
> Arba pridėjus dar 75 EUR:
>
> https://www.skelbiu.lt/skelbimai/panasonic-tx-p42-st-60e-28145229.html
>
> Deja, bet net lengva skelbimų peržiūra leidžia suprasti, jog 50"
> V-serijos Panasonic plazmos įsigyti nepavyks tau už tiek. Ypač, idealiam
> stovyje ir nedaug žiūrėtos.
>
> O dėl pardavimo, tai jei kas 600 EUR pasiūlytų, tada pasiskambinčiau
> pagal skelbimus ir pažiūrėčiau ar pavyksta už protingą priemoką apgreidą
> [...]

Manau kol realiai Sniegui neteko kelias dienas pasėdėti prie
 plazmos, jis vadovavosi tik bendrais masių svaičiojimais ir
 prasta reputacija pasižyminčiais prekybcentriais. Bet akys
 nemeluoja. Ir kai tai įvyko, dabar jis žiurėdamas saviškį
 samsadročį lygina siužetus tik iš atminties ir gyliai dūšioj
 gailsi prarastų momentų. O jei būtu galimybė juos sustatyti vieną
 prie kito, beliktu tik nusišaut. :)

--
storas