Tema: Re: plasma
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-20 17:03:48
Jei šalia stovėsiu - taip. Bet kai tu man kažkąą bandai parodyt per mano
moniką, kuris bandomas demonstruot daiktų savybes iškraipo, tai galima bus
įvardint tik tai, kad skirtumas yra, bet ne koks jis ir kaip jaučiasi
realiai. Todėl vien tik ZAZ pagalba tu niekaip nepademonstruosi kaip gali
važiuot Lambo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/