Tema: Re: plasma
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-20 17:00:50
01.  Citata - "ypatingų skirtumų įžiūrėti kol kas nepavyksta". Sutinku, abu
kažkaip rodo. Kaip - bbž, gyvai nemačiau. Iš nuotraukų atrodo, kad abu
baisiai :-)
02. Kažką bandai parodyt apie spalvų tikslumą, nors aš sakau, kad žiūrint
meninę fotografiją iš domkrato per kreivą-šleivą LCD moniką apie jokias
spalvas daryt toli siekiančių išvadų negalima. Su tuo kaip ir sutinki dabar
pats - "Spalvų gylio ir tikslumo neperteiksi" ir tada replyindamas keliais
postais žemiau paaiškinai apie "paišdykavimus", bet jei tavo bandymas buvo
vardan beprasmiško paišdykavimo (tipo, nufotkinau, ten vistiek niekas
neaišku, bet aš tai žinau kaip iš tiesų yra - TEISINGAI, tu matei, tu žinai,
o per savo monikus mes nieko nepamatysim, apart to, ką tu nufotkinai su
"exposurais"), tai tipo rimtų  bandymų buvo dar n+1 iš kolegų plazmofilų.
Citatų nerankiosiu, tingiu, bet gretimose trydose jų rasi pakankamai.
03. Šiaip jau bandytas pademonstruot vaizdo atsilikimas (ne koks ghostingas)
nuo matricos tipo tiesiogiai nepriklauso, užfiksuotas spec. efektas liudija
tik tai, kad konkretus LCD telikas šituo požiūriu buvo prastesnis už šalia
pastatytą plazminį. Tiksliau turėjom prastesnį rezultatą su kažkokiais
nustatymais, tikriausiai ne paslaptis, kad vėlinimo laikas gali būti
pareguliuojamas įjungiant/išjungiant visokius vaizdo "pagerintojus".
Skirtumo fiksavimo metodika teisinga, t.y. tą galima fiksuot domkratu ir
pastebėt LCD pagalba.
04. Šitas skirtumas tinkamas demonstracijai per bet kokį moniką :-)
05. Skirtumas akivaizdžiai matomas, ir jis realiai egzistuoja, bet
objektyviai vertint kiek jis ryškus žiūrint telikus gyvai, neįmanoma.
Nepaisant to, kad visi žinom apie skirtingom technologijom būdingus
apžvalgos kampus, mano vaizduoklis gali būt sureguliuotas taip, kad kampu
nufotkintoj plazmoj atrodys, kad ten žolė kislotna, o per LCD viskas bus
gana natūraliai, plius savo korekcijas vėlgi įneša ir domkratas. Apžvalgos
kampų demonstracijai per bele kokį moniką galima nebent prie identiškų
sąlygų fotografuot kaip kinta to paties monitoriaus vaizdelis, o ne nušaut
randomu 2 šalia sustatytus aparatus - pvz., pirmoj nuotraukoj ten net iš
pirmo žvilgsnio nesuprasi kas kuriam telike geriau.

Lia lia.

Ačiū.

--
Caponi