Tema: Re: plasma
Autorius: Julius
Data: 2017-04-18 19:39:50
"Sniegas" <sniegas@sniegas.lt> Wrote in message:
> Atsižvelgiant į tai, kad 40" UHD LCD televizorių nupirkau už 545 eurus, 600
> už važinėtą plazmą švelniai sakant daugoka.

Sniegai, grūsk tą savo samsadročį į kaimą ir kabinkis Elektrėnuose
 šitą.
https://m.skelbiu.lt/skelbimai/panasonic-tx-p55vt30e-28583047.html
Dar paūši sąvininkui galvą ir numes kokį stolniką. Jei Bronco be
 600€ neatiduos, tai truputi primetęs gautai 5"didesni, dviem
 metais naujesni ir aukštesnės klasės TV.
Ryžkis. Nesigailėsi. Pridurkai į islamą verčiasi lengviau nei tu
 vertiesi į plazmizmą. O islame reikia ir zalūpą nusipjauti, ir
 žmones po to žudyti, ir melsti rytą vakarą. Čia gi gausi tik
 palaimą akims. :)

--
storas